23 Aralık 2020 Çarşamba

DRXDİON EL KREMİ

Herkese merhaba. Bugün sizlere severek kullandığım dermakozmetik ürünler üreten markalardan biri olan DrXdion markasına ait el kreminden bahsedeceğim.


DrXdion Softening Hand Lotion- Yumuşatıcı El Losyonu;

Dermatolojik olarak test edilmiştir. 

Düzenli kullanımda ellerdeki çatlakların giderilmesini sağlıyor. Ayrıca sedef, egzaman, derideki ve tırnaklardaki mantarı yok edip tekrar oluşmasını engelleyen ürünlerden biri.

İçeriğinde zeytinyağı, koenzim Q10, at kestanesi ekstratı, çay ağacı yağı ve sarı kantaron yağı, penthenol ve hyalüronik asit bulunuyor. 

Günlük kullanıma uygun olan krem cilt tarafından çabuk emiliyor. 

Az miktarda ürün eller için yeterli geliyor, dolayısıyla ürün çabuk bitmiyor. 

kullanımda yağlı bir his bırakmadı. 

Kokusunu, yapısını ve nemlendirme gücünü ben ve işyerinden arkadaşlarım çok sevdi. 

Sürdükten 2-3 saat sonra bile ellerimin nemli olduğunu hissediyorum. Ayrıca parlak bir görünüm sağlıyor.

Ürün 100 ml. ve açıldıktan sonra 6 ay kullanım ömrü var.

Evde ve çantanızda rahatlıkla taşıyabilir ve ihtiyacınız olduğunda kullanabilirsiniz.



Sevgiler...

İnstagram: Makyajli Kareler

Youtube: Makyajlıkareler

Facebook: Makyajli Kareler

5 yorum:

  1. bunu gördüm watsons'da vardı galiba bakayım bir...

    YanıtlaSil
  2. daha önce hiç kullanmadım desem :)

    YanıtlaSil
  3. Markayı ilk kez duyuyorum, güzel bir kremmiş şans verilebilir :)

    YanıtlaSil
  4. Valla amazon ürünlerini tanıtsanız daha iyi paylaştığınız linklerden para kazanma olanaklarınız var.:) teşekkürler paylaşım için.

    YanıtlaSil
  5. şahane bir ürün kesinlikle çok memnunum

    YanıtlaSil