15 Aralık 2020 Salı

QUESERA KATRAN ŞAMPUANI, ÇAM AĞACI KATRAN SAÇ SOLÜSYONU VE KATRAN SABUNU

Merhaba. Sizlere saç bakımı ile ilgili güzel bir ürün önerisi paylaşmak istiyorum.

Bir süredir stres kaynaklı saçlarımda kaşıntı sorunu yaşıyordum. Doktorun verdiği şampuan kortizon içerdiği için kullanmadım ve tercihimi doğal ürünlerden yana kullandım. Araştırmalarım sonucu katranın bu tür sorunlara iyi geldiğini öğrenince @queserasabun ile iletişime geçtim. Katran Şampuanı ve saç losyonunu hemen kullanmaya başladım.

Ürünleri devamlı olarak kullandığım için şuan saç diplerinde kaşıntı sorunum durdu ve saçlarıma çok iyi geldi.


Katran, ülkemizde değil tüm dünyada özellikle cilt ve saç sağlığı bakımında sıklıkla tercih edilmektedir. Karbon bakımından zengin olan bu madde, düzenli kullanım sonucu pek çok hastalığın tedavisi için de tercih edilmektedir. Özellikle cilt ve saç sorunlarında katran yağı kullanılabildiği gibi sabunu da kullanılabilmektedir. Üstelik oldukça doğal ve etkili bir ürün olduğu için bazı doktorlar tarafından da hastalarına önerilmektedir.


Quesera Katran Şampuanı;


Çam ve Ardıç Katranı Antiseptik özelliği ile saçları nemlendirir, saç tellerinin kalınlaşmasını sağlar, daha hacimli, daha canlı ve parlak saçlara kavuşmamız sağlar.
Katran’ın tüm faydalarını içererek, sivilce ve akneleri yok eder.
Antiseptik özellikte olup; saç dökülmelerinde, saçkıran, kaşıntı, uyuz, sedef, ergenlik sivilcelerinde akne,siyah nokta, mantar, egzama, üritiger, vitiligo, siğil ve kepek sorunlarını yok eder.

Dengeleyici özelliği ile saç kökünü besler, dökülmeyi durdurur ve tüm saç tipleri için idealdir.

Quesera Çam Ağacı Katran Solüsyonu,


Dermatit, kaşıntı, egzama, mantar, uyuz, sedef, akne ve eklem ağrılarına masaj yapılarak uygulandığında bu sorunları gidermekte yardımcı olur.
Haricen hem tüm vücut ve saç diplerine masaj yapılarakta kullanılır.
Saçta masaj yaptıktan sonra Doğal Katran Sabunu veya Doğal Çam Ağacı Katran Şampuanı ile saç yıkanır


Quesera Doğal Katran Sabunu,

İçeriğinde antibakteriyel ve antiseptik bulunan katran sabunu mikropların kırılmasında, ciltte ve saçta oldukça faydalı olacak doğal bir sabundur. İçeriğindeki gliserin sayesinde cildin ve saçın nem dengesinin korunmasına yardımcı olur.

Katran’ın tüm faydalarını içererek, sivilce, akne, sedef, egzama, kaşıntı ve mantar hastalıklarına iyi gelerek bu rahatsızlıkları yok eder.


Yukarıda da belirttiğim gibi benim sadece saç derisinde kaşıntı sorunum vardı. Bu sorunum artık kalmadı. Arkadaşımın kızı da sedef sorunuyla uğraşıyor. Kendisi ve kızı için katranlı şampuan ve sabun kullanıyor. Onlarda sonuçlarından oldukça memnun ve kızının sedef sorunu yarıya inmiş durumda.

Ürünlerin kokusu katrandan dolayı sizlere değişik gelebilir. 

Ürün %100 yerli olup üretimi Türkiye' de yapılmakta ve Burdur’da Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi’nin gelişmiş laboratuvarlarında analiz edilmiştir.

Quesera ürünlerini incelemek ve satın almak için @queserasabun ve www.quesera.com.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.

Teşekkürler @queserasabun ❤️

3 yorum:

  1. Katranlı şampuanı ilk defa duyuyorum sanırım fazla yağlanmaya da iyi gelir o zaman :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba hocam yazılarınızı okudum ve çok beğendim. Takipteyim sizi :) Sizi kendi bloğuma davet ediyorum beni kırmaz gelirseniz çok mutlu olurum :)

    Blog adresim: https://yusufakmann.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Katranlı ürünler benim de seboraik dermatitime çok iyi geliyor. Bu markanın ürünlerini deneyeyim :)

    YanıtlaSil