12 Mart 2014 Çarşamba

TONİ&GUY SAÇ ŞEKİLLENDİRİCİ VE YAĞ EMİCİ PUDRA

Saç konusunda beceriksiz ve fazla uğraşmayı sevmeyen biri olarak saç ürünleri olarak belli başlı kullandığım ürünler vardır. Bir çok blogta Saç pudraları hakkında yazılar okumuştum ama alışverişe çıkınca almak hiç aklıma gelmiyordu. 

Daha önce Toni&Guy ürünlerini hiç kullanmamıştım. Afroditeventi'nde hediye edilince çok sevindim.

Ürünümüz Toni&Guy Saç Şekillendirici ve Yağ Emici Pudra.

Bu ürün özellikle yağlı saçlara,çabuk yağlanan ve acelesi olup o anda saçlarını yıkayamayan kişiler için ideal bir ürün:)

Benim saçlarım ilk yıkandığı anda kuru olup 2-3 saat sonra yağlanmaya başlıyor. Hiç sevmiyorum saçlarımı bu sebeple. Çünkü çabuk yağlandığı için hiç şekle girmiyor. 
Bu ürün sayesinde hem saçımı şekillendiriyorum hem de yağlanmasını önlüyorum.
Uygulaması çok kolay. Kokusuna ise bayılıyorum. 
Ambalajı tuzluk gibi:)Aşağıdaki resimde pudrasını görüyorsunuz. Bu ürün saç diplerine uygulanıyor. Çok ince tanecikli olduğu için anında emiliyor ve geriye saça şekil vermek kalıyor. Ama saça şekil vermek konusunda tek başına yeterli değil bunu belirtmek isterim.


Bu ürüne bayıldım ve tekrar alırım. 

7 yorum:

  1. KEsinlikle benimde böyle bir ürüneihtiyacıım var. :) Sürdüğünde saçında renk kalıyor mu acaba? Birde fiyatını hatırlayabiliyormuusn?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok canım kesinlikle kalmıyor. fiyat olarak hediye olduğu için birşey diyemeyeceğim. ama watsons mağazalarında satılmakta tatlım

      Sil
  2. Görmedim bunu ben yeaaa,bir bakmak lazım diyorum güle güle pudralan abloşcum :-* )))

    YanıtlaSil
  3. surekli uygulandıgında yagı azaltıyor mu peki ?

    YanıtlaSil
  4. sık uygulandıgında sac derisinde yağ azaltıyor mu

    YanıtlaSil
  5. surekli uygulandıgında yagı azaltıyor mu peki ?

    YanıtlaSil