29 Temmuz 2020 Çarşamba

MEDİKOZ SUN BLOCK RENKLİ GÜNEŞ KREMİ

Herkese merhaba. Güneş kremleri özellikle yaz aylarında vazgeçilmezlerimiz arasında bulunuyor. Güneşin zararlı etkilerine karşı koruyucu bir krem olan Medikoz Sun Block SPF 40 Güneş Kremi'nden bahsedeceğim.

Medikoz Sun Block Güneş Kremi;

🔸%8.8 titanyum dioksit ve %12 Çinko oksit içerir.
🔸SPF 40 güneş koruyucu filtreler ile güneşin zararlı UVA/UVB ışınlarına karşı yüksek koruma sağlar. 

🔸Güneş yanıklarının engellenmesine yardımcı olur. 
🔸Paraben ve yağlar içermez.
🔸Tüm cilt tipleri kullanabilir.
🔸6 aydan büyük bebek ve çocuklar da kullanabilir.
🔸Renkli formülü ile kapatıcı özelliğe sahiptir. 

🔸Makyaj bazı olarak tercih edilebilir.
🔸 Fotostabildir, gün ışığında bozulmaz.
🔸Mat yapıdadır, cilt tarafından kolayca emilir ve cildi yağlandırmaz.
🔸Lazer, peeling, dermabrazyon ve roller gibi uygulamalardan sonra rahatlıkla kullanılır.



Benim yorumlarıma gelecek olursak;

Renkli ve renksiz olarak 2 formda üretilmiş.
Benim kullandığım renkli olan ürün. Fondöten gibi kapatıcı değil. Ama içeriğinde kapatıcı özelliğe sahip olduğu için ayrıca BB krem sürmeye gerek kalmıyor. 
Cilt tonunu eşitleyip düzgün bir görünüm sağlıyor.
Ürün cildi yağlandırmadan kolayca emiliyor. Ayrıca sonrasında cilt tarafından kusma, parlama yapmıyor.
Kuru cilde sahip kişiler nemlendirici sürdükten sonra ürünü rahatlıkla uygulayabilir. 
Kokusuz bir ürün olduğu için rahatlıkla kullanıyorum. 
Tek ürünle hem güneşten korunuyorum hem de cildimi güzel gösteriyorum.
Medikoz Sun Block Güneş Kremi'nin fiyatı 160 TL.



Sevgiler...

İnstagram: Makyajli Kareler

Youtube: Makyajlıkareler

Facebook: Makyajli Kareler

5 yorum:

  1. Koruyucuları baya güzelmiş; mineral filtre olduğu için renkli alternatifinin olması da çok iyi olmuş. Clinique'in City Block'unu anımsattı bana ama fiyatı maşallah aşağı kalmıyormuş :) Muadil hayallerim suya düştü :) Güle güle kullan Çiğdem'cim!

    YanıtlaSil
  2. Çok merak ettim. Renkli olması ve renk alternatiflerinin olması da süper..

    YanıtlaSil
  3. Renginden Emin olamadım ama mat yapısı hoşuma gitti ❤️

    YanıtlaSil
  4. benim iki senedir çok severek kullandığım medikoz güneş kremi gerçekten de çok başarılı

    YanıtlaSil
  5. En iyi güneş kremi tavsiyelerini görmek için tıklayın :  en iyi güneş kremi

    YanıtlaSil