4 Temmuz 2014 Cuma

SEPHORA İNDİRİMİNDEN ALDIKLARIM


Merhabalar. Biliyorsunuz 21 haziran-6 temmuz arasında Sephora'da kendi markası ve Too Faced markasının bazı ürünlerinde geçerli olan %50 oranında indirim vardı. Ben ne yazık ki Sephora mağazasına geç gidebildim ve resmen Taksim Demirören'deki Sephora talan edilmişti. Ben de sadece 3 parça alarak mağazadan ayrıldım.

Bakalım neler almışım:


Sehpora californian blonde no:10 tekli far (sağdaki bej-vanilya rengi far)

Sephora outrageous metallic taupe tekli far (soldaki far)

Sephora 04 flashy green göz kalemi

BBakalım bir dahaki alışverişim neler olacak:)))

Sevgiler....

6 yorum:

  1. Renkli goz kalemlerini bir ben bulamiyorum ya . Guzel gunlerde kullan canim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhhh bilsem alirdim sana cnm yaaa son iki tane kalmisti kalem biri bu renk digeri maviydi:(

      Sil
  2. Gule gule kullan cnm yine iyi bunlari kapmissin stantlarda hic bisey kalmamis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlim yaa magaza da tikis tikisti resmen stantta kim yer kaparsaydi valla

      Sil
  3. Güle güle kullan canım flashy green 04 harika bir renk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlım ya harika bir renk gerçekten bayildim bende aldigimdan beri hergun suruyorum:)

      Sil