11 Eylül 2014 Perşembe

HAYATI MAKYAJLA İLE SONBAHARA MERHABA EVENTİ' NE GİTTİM:)))


Merhabalar. Geçtiğimiz cumartesi günü sevgili Hayatı Makyajla bloğunun sahibi Ebrucuğumun düzenlemiş olduğu #hayatımakyajlasonbaharahoşgendineventi nde bulundum. 17 blogger olarak harika bir gün geçirdik ve çok güzel eğlendik.

Mekanımız Bahçelievler'deki Neira Cafe'ydi. Masamız Zezeevent tarafından sade ama şık bir şekilde düzenlenmişti. 

Tabi el emegi ve göz nuru ürünlerimizden sabunlarimiz Özlem Sabun tarafindan, kolonyamız Senem Boutique ve renkli şekerlerimizde Gizem Şeker Çikolata tarafından hazırlanıp masadaki yerini almıştı. 



 
 Kahvaltımız Neria Cafe' nin ikramlarıydı. Kendilerine çok teşekkür ediyorum.
 
 
Hayatı Makyajla Ebrumla selfiemiz:)
Aysun' umla foto çekilmeden olmazdı dimi:)

Ekin' im canımmm:))

Nihan' ım iyiki geldin iyiki tanıdım seni kuzummm:))





Yasemin' im iyiki geldin iyiki tanıdım seni tatlım:)



Kızlar muhabbette:)))









 

Etkinliğimizde bir de yakışıklımız vardı. Onu görünce oğlumu görmüş gibi oldum:))

Sponsor firmalardan temsilcilerimiz bizlere ürünlerini tanıtıp her türlü sorularımızı yanıtladılar.

Kalıcı oje dünyada ünlü CND firmasından Minel Hanım, bizlere kalıcı ojeyi nasıl ve ne şekilde uygulamamızı anlatıp, oje ve el bakım losyonunu bizlere hediye etti.

Çiftçiden Eve sitesinin yetkilileri bize sitelerinden bahsetti. Site doğal, organik ürünleri üreticiden direk bizlere ileten ve çok titiz çalışıp herhangi bir sorunda ilgilenen bir site. Yanlarında getirdikleri organik ürünleri bizlere hediye etti. 
 
 
 Ixora  yetkilileri de bizlerleydi. Bizlere yeni parfümü Whisper'i ve yeni üretilen pompalı asetonu tanıtıp ürünler hakkında her türlü sorularımızı yanıtladılar.
 

Daha önce tanımış olduğum  Saç Bakım Dünyası yetkilileri o gün bizleri yalnız bırakmadı ve bizlere her türlü sorunumuz ve sorularımız hakkında sıkılmadan bilgiler verip, çok güzel ilgilendiler.
 Site sadece kuaförlerde satılan ürünleri daha uygun fiyata bizlere ulşaştıran güvenilir bir site. Daha önce alışveriş yapmış biri olarak tavsiye ederim.


Bazı sponsor hediyelerimiz çekilişle verildi ve sevgili Ebrum çekilişi yaptı:)

Sponsor firmalardan bir çok hediyelerimiz vardı.

Ebrummm herşey için çok teşekkür ederim canım benim:))

Katılan Bloggerlar;





10 yorum:

  1. canım ellerine sağlık, çok güzel bir post olmuş. en kısa zamandan tekrar görüşmek dileğiylee

    YanıtlaSil
  2. canım benimmmm bende iyiki seninle tanıştımmm çok sevindimmmm hemşerim benim:) en kısa zamanda tekrar görüşmek dileği ile:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canim cok isterim bende tekrar görüşmeyi iyiki tanidim seni kuzum:)

      Sil
  3. Bitanemm cook tatlisin ama sen. :) ♥ Iyiki bende sizleri tanidim, insallah tekrar gorusuruz fistigim. Oglusunu da seni de coook opuyorumm tatli yanaklarindan ♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim asil sen cok tatli çok güler yüzlüsün. Seni gordugume cok sevindim cnm kocaman öpüyorum seni; )

      Sil
  4. Seninle tanıştığıma cok ama cok sevindimmmmm kuzucum :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende tatlim seni tanidigima çok sevindim cok şeker birisisin bi ara tekrar gorusup selfiemizi yapmamiz lazım ama; )

      Sil
  5. çok güzel yazmışsın canım yazını harika olmuş çok da güzel bir gün oldu çok öpüyorum :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım :) cok güzel bir gundu gerçekten kocaman öpüyorum seni:)

      Sil