1 Eylül 2014 Pazartesi

AĞUSTOS AYI BİTENLER #19


Merhabalar. Bitenler yazımın ardından 1 ay daha geçti ve bir bitenler yazısı ile daha karşınızdayım. Lafı çok uzatmadan neler bitirmişim hemen bakalım.


Avon Senses Winter Cocoon duş jeli

Cyrene şampuan: Yazısı için tık tık.

Akat Gardi Hair Mousse saç köpüğü: Mini boydu, memnun kaldım tekrar alırım.

Thalgo vücut kremi: Yazısı için tık tık.

Bioderma Sebium Pure Refiner: Bitmemişti ama uzun süre önce açtığım için çöpü boyladı.

Dove Sabun

Colgate diş macunu

Golden Rose Terracota 103 allık: Detaylı yazısı burada.

Avon numune rujlar

Vichy Aqua Thermal krem: Severek kullanıyorum Numune ürünleri ihtiyacım olur diye çantamda bulunduruyorum. Böylece büyük olarak taşımak zorunda kalmıyorum.

Garnier krem numunesi

Otacı Argan el ve vücut kremi numunesi: Büyük boyu da var ve severek kullandığım ürünlerden bir tanesi: ) Yazısı için tık tık.

2 yorum:

  1. Allık bitmiş yahu, var mı ötesi?
    Tebrikler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım :) bu kaçıncı golden rose alligim unuttum walla cok seviyorum bu rengi

      Sil