9 Eylül 2014 Salı

İXORA PARFÜM VE DUŞ JELİ

Merhabalar. Sevgili Pınar ve Nihal' in düzenlemiş olduğu Garden Eventi' nde bizlere İxora tarafından hediye edilmiş olan Fantasy Serisi' nden Dream Fantasy setinden bahsetmek istiyorum.

Dream Fantasy Serisi

Koku Ailesi: Floral - Fruity

Koku Notaları: 
Kivi, Böğürtlen, Mandalina Çiçeği, Nilüfer, Musk, Sandal Ağacı ve Frezya


Aslında 3' lü set halinde satılan bu setler parfüm, simli duş jeli ve el-vücut kreminden oluşmakta. Ama kardeşimin el ve vücut kremini almasıyla bende 2' ye düştü:))) 

Onun demesine göre krem harika kokusu ile onu ondan almış, işyerindekiler kokusunu çok beğenmiş, o yüzden hiç kullanamazmışım:))
Bu sebeple ben parfüm ve duş jelinden bahsedeceğim. 

Parfümün kokusu şekerli çiçeksi-meyveli bir koku. Kalıcılık olarak iyi gün içinde ben bir kere tazeleme ihtiyacı duyuyorum o da bazen.

Fiyat olarak ekonomik olması yönünden her zaman alınabilir.

Duş jeli ise içinde minicik simler barındırıyor. Ama tabii duştan sonra sim kalmıyor. Şunu da belirtmek isterim banyo lifinde simleri görmem bile hoşuma gitti:))
Kokusu ise çok güzel, bayıldım. 

İxora markasının ürünlerini artık internetten de alabilirsiniz.
www.bulsakalsak.com

Mağazalara da buradan ulaşabilirsiniz.
http://www.ixoraparfum.com/magazalarimiz.html

İxora' ya çok teşekkür ediyorum. Sevgiler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder