19 Eylül 2014 Cuma

ORİFLAME MİLK&HONEY GOLD TEMİZLEME SÜTÜ

Merhabalar. Bugün sizlere Tekirdağ' da kardeşimle beraber kullanmış olduğumuz Oriflame Milk&Honey Gold serisinin temizleme sütünden bahsetmek istiyorum. 

İçeriğindeki bal ve süt özleri sayesinde ve kremsi yapısı ile ciltteki tüm kir ve makyaj artıklarından arındırıyor. Aynı zamanda kuru olan cildi nemlendirip besliyor. Yüzde gerilme problemi oluşmuyor.

Ürünün kokusu çok hafif.

Temizlemesi iyi. Yüzdeki makyaj kalıntılarını güzel çıkartıyor. Ben makyajımı çıkartırken ilk temizleme sütü vs ürünler kullandıktan sonra yüz yıkama jeliyle en son temizliyorum. Sonrasında toniğimi uygulayıp nemlendiricimi sürüyorum.

Yüzümde herhangi bir alerjik reaksiyon oluşmadı. Ama göz bölgesini temizlemek amacıyla kullanmıyorum ki bir kere kullandım. Gözümü yani göz çevrem cayır cayır yandı. Belki bende bu durum oluşmuş olabilir bunu belirtmek isterim.

Yapısı bu şekilde beyaz ve kıvamı normal.

Sevgiler...

6 yorum:

  1. Güzel bir ürünmüs cnm Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. Bende bunun vücut kremini kullanıyorum kokusu çok güzel güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha önce bende sıvı sabunu kullanmıştım bende güzeldi.

      Sil
  3. oriflameın ürünleri gayet guzel oluyor zaten iceriği cok iyiymiş iyi gunlerde kullan:)

    YanıtlaSil