25 Kasım 2014 Salı

GÖZ MAKYAJIM


Merhabalar. 15 günlük izne ayrıldım bu sebeple bloğumla ilgilenemiyorum. Maalesef iznimin 1 haftası bitti bile:( Bu süre içinde makyaj yapmıyorum ama bakımlarımı ihmal etmiyorum. Sizleri geçen haftalar yapmış olduğum göz makyajıyla başbaşa bırakıyorum. 
İzin dönüşü yepyeni bir Makyajlı karşınızda olacak:)))

Bu makyajımda kullandığım ürünler...

Nasıl yaptığıma gelirsek;
Far bazını uyguladıktan ilk kahverengi farı crease bölgesine yay şeklinde sürdüm. Siyah farı gö kapağına sürüp kahverengini birbirine yedirip siyahı yumuşattım. Bu modeli özellikle pembe, koyu yeşil, mor ve maviyle de uyguluyorum ama en çok pembeye yakışıyor bence:))
Kaş altını aydınlatıp kaşlarını boyadım. 
Siyah farı fırçanın ucunu ıslatıp hafif liner olarak sürdüm. Kirpikleri rimelleyip göz makyajımı bitirmiş oldum.



Öpüyorum herkesi....


10 yorum:

  1. Işıltılı göz makyajları ne de yakışıyor sana!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım seviyorum ışıltılı makyaji:)

      Sil
  2. Çok temiz,çok güzel bir görüntü olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Mimlendin, canım. Yaparsan, sevinirim:
    http://kariyeryapblogyaz.blogspot.com.tr/2014/11/mim-me-time-kendime-ayrdgm-zaman.html

    YanıtlaSil
  4. merhaba blogunuzu yeni keşfettim takibinizi beklerim. :) mrsbarancetin.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Makyaj yakışmış :) İyi tatiller izinler ne çabuk bitiyor ya :(

    Takibe aldım benim bloğuma da beklerim http://pembemakyajcantam.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler canım :)
    Hemen geliyorum :)

    YanıtlaSil