27 Aralık 2013 Cuma

THALGO MARİNE SERİSİ DUŞ JELİ VE EMÜLSİYON KREMİ


Merhabalar. Sizlere bugün doğal deniz minerallerinden yaratılan spa ve talasoterapi bakım ürünlerinin uluslararası alanda lider markası Thalgo' nun Marine Serisi' nden Shower Gel ve Soft Hydrating Emulsion kreminden bahsetmek istiyorum. 


İçeriği pek belli olmuyor ama bu şekilde (soldaki duş jeli)

İkisininde kokuları muhteşem. Emisyon kremi erkek parfümü gibi kokuyor ama ben bayıldım. 
Duş jeli yapısı ve temizlemesi ile beni benden aldı:))
Emülsiyon kremi ise tüm cilt tipinin rahatça kullanabileceği bir ürün. Sürüldüğü anda cilt tarafından anında emiliyor. Cildi yumuşacık yapıyor ve bu his kokusu ile birlikte uzun süre ciltte kalıyor. Asla ve asla yağlı bir yapısı yok. Yoğun yapısından dolayı nemlendirmesi uzun süre etkili.

Soldaki duş jeli sağdaki emülsiyon kremi. 

Spa ve cilt bakım ürünleri ile yıllardır profesyonellerin tercihi olan Thalgo markasının ürünlerini http://www.thalgokozmetik.com/ sitesinden inceleyebilirsiniz.

3 yorum:

  1. Bu ne özveri maşallah bebiş geldi gelecek, güzel yazılara ara vermek yok!
    Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıları onceden hazırladım canım:)) ara vermek yok:)))

      Sil
  2. selam... bloğumda yılbaşı çekilişi var :) seni de beklerim :)
    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com/2013/12/ylbas-cekilisi-victorias-secret.html

    YanıtlaSil