30 Aralık 2013 Pazartesi

CİTY BEAUTY MECİDİYEKÖY ŞUBESİ'NE CİLT BAKIMINA GİTTİM:)))


Merhabalar. Doğum öncesi cilt bakımına çok gitmek istiyordum. Doğumda bakımlı görünmek lazım ama değil mi:)))
#syafroditeventi nde sponsorumuz olan City Beauty firması tarafından hediye edilen kuponu değerlendirmek istedim ve Yekili Pınar Hanım'la görüşüp ranrandevumu alıp geçen hafta Mecidiyeköy Şubesi' ne gittim.
 
Aslında Kırmızı Lale bloğunun sahibi arkadaşımla gidecektik. Herşeyi ayarladık ama benim O hafta Yılbaşı çekimleri erkene alınınca mecbur iptal ettirmek zorunda kaldık. Hafta içi kendisi derste olduğu için gelemedi, çok üzüldüm:(


İlk olarak City Beauty' yi yakından tanıyalım.

Sonsuz müşteri memnuniyetini ilke edinen CITYBEAUTY, 13 yıllık deneyimi ve 8 şubesi ile güzellik alanındaki en fazla profesyonel uygulama gerçekleştiren merkezlerdendir.
Vizyonumuz profesyonel ekibimizle en iyi hizmeti, en yeni teknoloji ile müşteri memnuniyetini ön planda tutarak sunmaktır.

2000 yılında CitySun Solaryumları olarak kurulan CITYBEAUTY'LER, BABOR cilt bakımı, HYPOXI bölgesel zayıflama, ANTHELIA epilasyon ve LYMPHOBIONY anti aging güzellik uygulamalarının kullanılmaya başlandığı Türkiye'deki ilk merkezlerdir. Nişantaşı, Mecidiyeköy, Bakırköy, Caddebostan, Acıbadem,Kozyatağı, Kadıköy ve Samsun şubelerini açarak bu alanda zincir bir isim haline gelen CITYBEAUTY, gelişen müşteri portföyü ve taleplerin artması beraberinde şube artışını da getirecektir.


Mecidiyeköy Şubesi hakkında:
CITYBEAUTY Mecidiyeköy özellikle bölgesel yağlanmaların yoğun olarak görüldüğü kalça, karın, bel, basen, bacak gibi problemli alanlarda incelme imkanı sunan, alanında çağın mucizesi olarak adlandırılan Hypoxi ile birlikte bir güzellik salonunda bulunması gereken bütün hizmetleri bir arada bulabileceğiniz müşteri memnuniyeti odaklı çalışan bir güzellik merkezidir. Merkezimizde Babor profesyonel bakım ürünleri ile cilt bakımı ve vücut bakımları,patentli teknolojisi ile mükemmel sonuçlar sunan Anthelia IPL cihazı ile fotoepilasyon, Depileve ağda bakım ürünleri ile sir ağda bakımları, Lymphobiony cihazı ile anti-aging yüz bakımları, manikür, pedikür ve spa bakımları bir arada sunulmaktadır.  
    

City Beauty Mecidiyeköy Şubesi' ne girerken kapıda Pınar Hanım' la karşılaştım. Beraber içeriye girdik. Hasta olmasına rağmen güzler yüzünü hiç bozmadı. Çalışanlar çok sıcak davrandılar ve insan kendini asla yabancı olarak görmüyor.
 
(bakım sonrası fotoğraf çektirmemek olmazdı değil mi:)))
 
Bana uygun  Babor ürünleriyle arındırıcı ve besleyici bakım yapıldı. Cildimin çok hassas olduğu ve karma olduğu için uygun ürünlerle cilt bakımım yapıldı.
 
Bana uygulanan ürün ve işlemler:
 
Temizleme: Hy- oil, Photo active combanition.
Peeling: Mila peeling.
Maske (karışım): Perfect combanioton mask, vita balance mask ve calming sastike mask.
Nemlendirme: Baborganik calm&relax cream.
 
Şubeden çıktığımda gerçekten yüzümün arındığını ve nemlendiğini hissettim. Yüzüm yumuşacıktı. İyi ki gidip bakımımı yaptırmışım çok memnun kaldım.
 

Babor markasının makyaj ürünlerini sizlere göstermek istiyorum. Makyaj malzemelerine bayıldım.


 
City Beauty tarafından sevdiklerinize hediye edebileceğiniz özel tasarlanan hediye çekleri düzenlemiş. Bir bakım veya bir tutar belirleyebilir, istediğiniz şekilde bizleri yönlendirip, hatta hediye ettiğiniz kişiye özel bir mesaj dahil paylaşabilirsiniz.
 
(Resim Pınar Hanım' ın bilgisi dahilinde facebook sayfasından ekledim.)
 
Sizlere bir ürün göstermek istiyorum. City Beauty Yılbaşına özel bir hediye bakıyorsanız, yılda bir kez üretilen cildinizin ışıl ışıl parlamasına yardımcı olan Babor'un 24'lü ampul setini öneriyor. 
Cildinizi neme doyurarak hassasiyet oluşumunun azalmasını sağlar. Şık ambalajı ile cildin üç boyutlu olarak çizgi-kırışıklık ve anti-aging oluşumunu düzenleyecek. 24 günlük yoğun bakım kürünü alacak kişiler aldığınız bu hediyenin kalıcılığını hep yaşayacaklar.
 
 
Güler yüzlü Pınar Hanım ve City Beauty Mecidiyeköy çalışanlarına ilgi ve alakanız için çok ama çok teşekkür ediyorum.




1 yorum:

  1. Canım benim beraber gidemedik ama olsun hiç önemli değil, başka zamana inşallah :) ne de güzel olmuştur cildiin :)

    YanıtlaSil