13 Ocak 2017 Cuma

W7 AFRICA MULTI BRONZING&FACE POWDER

Merhabalar. Bugün sizlere ne zamandır aklımda olan ve sonunda "eveshop" mağazasından aldığım W7 Africa bronz allıktan bahsedeceğim. 
W7 AFRICA BRONZER

Bilmeyenler için söylemek istiyorum W7 markası İngiltere'nin makyaj markası olup Türkiye'ye yeni gelen, özellikle Benefit ve Urban Decay ürünlerinin benzerilerini üretip uygun fiyatlı olarak tüketicilere sunan bir marka.

W7 Africa allık
Hem allık hem de bronzer olarak kullanılabiliyor ama ben allık ve kontür amaçlı kullanmayı tercih ediyorum. Yaz mevsiminde tüm yüze hafif olarak uygulayabilirim anca.

Ambalajı mükemmel. Karton kutu şeklinde ve içinde minik bir fırçası bulunuyor. Fırçasını kullanmadım ama yumuşacık:)

Hafif tozutma yapıyor. Ama bu benim için sorun değil. 

Üzeri leopar deseni ile beni benden alıyor. Pembe, bronz ve kahverengi tonlarının karışımından oluşup harika bir görüntü yaratıyor.

Sıkı bir dokusu ve hafif ışıltılı bir yapısı var. Üstüne aydınlatıcı kullanmanıza bile gerek kalmıyor ama kullanıp kullanmamak size kalmış tabi:)

Kalıcılık olarak iyi hemen uçmuyor ve pigmentli bir yapısı var.

Buğday tenliler rahatça kullanabilir, açık tenliler pigment bakımından biraz dikkatli kullanması gerekebilir.

Ürün 8 gr ve tam çantaya atmalık:)

Ben The Balm Hotmama ile biraz benzer olduğunu düşünüyorum.

W7 ürünlerine "eveshop" mağazaları ve eveshop.com'dan online olarak satın alabilirsiniz. Hatta şuan yılbaşı indirimi ile %50 indirimli olarak fiyatı 14.5 TL'ye satın alabilirsiniz.


Sevgiler...
İnstagram: Makyajli Kareler

Facebook: Makyajli Kareler

4 yorum:

  1. Bu ara allık almayı düşünüyorum ama bu tam benlik görünüyor hemen baka yim bende guzel günlerde kullan canım 😙

    YanıtlaSil
  2. Deseni çok hoş renkleri de öyle :) ben de yeni yazıma beklerim :)

    YanıtlaSil