16 Ocak 2017 Pazartesi

3 AYDA NELER BİTİRDİM:)

Merhabalar. Bugün sizlere okumaktan ve bakmaktan zevk aldığım konulardan biri olan "Biten Ürünler" den bahsedeceğim.




İlk önce bakım ve makyaj ürünlerinden başlayalım.

FRESH'N SOFT MAKYAJ TEMİZLEME MENDİLİ: Paraben içermeyen bu mendil dışarıda makyajımı temizlemek için çantamda mutlaka bulunmakta.

CERADOLİN HİDRO LOSYON: Severek kullandığım bir vücut losyonuydu. Elimde bir tane daha var:))

AYBEL MİNERALLİ SU: Açıkça söylemek gerekirse pek birşey  hissetmedim.

BEBAK ACI BADEM SÜTÜ:  Detaylı yazısını daha önce burada anlatmıştım. Tekrar Tekrar alacağım bir ürün.

DERMOKİL TEMİZLEME SÜTÜ: Temizlemesi fena değildi ama Dermokil mi, Bebak mı derseniz açık ara Bebak derim. 

KIEHL'S ULTRA FACIAL CLEANSER: Detaylı yazısı için tık tık. Temizlemesi güzeldi ama cildimde bitmeye doğru kuruma yaptı.

KİPA KOLONYA: Çantada taşımalık için ideal hem kokusu da oldukça güzel ve fresh. Jonhsons Baby Ocean kokusuna muadil.

DERMOKİL EL KREMLERİ: Çantamda her daim bulundururum.

AMWAY HAND CREAM: Kokusu ve nemlendirmesi iyiydi elimdekiler bitince tekrar alabilirim.

ANNAGASPİ BB CREAM: Severek kullandığım hafif yapılı ve güneş koruyuculu bir bb krem. Elimde bir tane daha var ama tekrar alırım bu ürünü:)

FARMASİ FLASHES RİMEL: Detaylı yazısı burada.

WET'N WILD BRULEE GÖZ FARI: Her zaman yedekliyim:)

KALEM PARFÜM: Kıyıda köşede kalmış kullandım ve bitirdim. Keşke hangi koku olduğunu bilseydim. Gerçekten çok güzel kokuyordu.

AVON EYEBROWN: Kaş kalemini severek kullanıyorum, yedeğim mevcut:)

AVON GLİMMERSTİCK GÖZ KALEMİ: Rengi "Starry Night Blue" ve içinde sedef barındıran koyu bir mavi. 

AVON SUPERSHOCK GÖZ KALEMİ: Kaldırıldığına çok üzülmüştüm ama aynı rengi sadece Maybelline' de buldum.

ESSENCE SUPERFINE EYELİNER PEN: İnce uçlu keçe eyeliner. Bu tarz eyelinerları seviyorum.

TONI&GUY DENİZ TUZU ETKİLİ SPREY: Detaylı yazısı burada.

WELLAFLEX MOUSSE: İlk başlarda çok güzeldi ve güzel şekil veriyordu. Fakat 1 ay gibi bir zamandan sonra köpük formu kalmadı. Nedenini de anlamadım:(

SALOON LAVANTALI VE MANGOLU KÖPÜK SABUNU: Mangolu olanın kokusu çok güzeldi ama lavanta kokusunu sevmediğim için lavantalıyı bir daha almam:( mangoluyu alırım:)

AVON ROMANTİC ROSE DUŞ KÖPÜĞÜ: Gül kokusunu sevmiyorum, kardeşim almış:( diğer kokularından alabilirim.

LESOLEİL ŞAMPUAN: Güzel bir şampuan ve kullandıktan sonra saç kremi gerektirmiyor. Beğendim ve tekrar alırım.

SERANEM ŞAMPUAN: İçeriği temiz ama çok fazla köpürmüyor. Bu da bende temizlenmemiş hissi yarattı.

BENRİ KURU ŞAMPUAN: Kısacası beğenmedim. 

REVOX SAÇ KREMİ: O kadar memnun kaldım ki yenisini açtım bile.


Bir bitenler yazısını daha bitirdik darısı diğer ürünlerin başına:))


İnstagram: Makyajli Kareler

Facebook: Makyajli Kareler

4 yorum:

  1. Bayağı ürün bitmiş, gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil
  2. woww, çok başarılı bir 3 ay olmuş. gelsin yeniler =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma tatlım daha çok bitecek var ama gelsin yeniler walla:DD

      Sil