29 Mart 2020 Pazar

SON ZAMANDA BİTİRDİKLERİM

Herkese merhaba. Bugün sizlere son 3 ayda bitirdiğim ürünlerden bahsetmek istiyorum. Bitenler genellikle bakım ürünleri oldu. 
Şimdi hepsine detaylı bakalım:


Nivea Siyah&Beyaz roll on deodorant: sürekli kullandığım ve yedeklediğim ürünlerden biri. gerçekten kıyafetlerde leke bırakmıyor. Tekrar tekrar alırım.
Procsin milk&honey maske: İçinde 3 kullanımlık ürün vardı. Maalesef yüzümde alerji yapıp kızarttı.
Bargello tester parfüm: Hangi parfümün numunesiydi bilmiyorum ama kokusu güzeldi.
Dermokil el kremi: Nemlendirmesi güzeldi ve severek kullandım. Görünce tekrar alabilirim.
Hamilton SPF 30+ yüz kremi: Nemlendirmesi güzeldi. Renkli olduğu için ekstra BB krem vs ihtiyaç duymadım. 50+ olanını bu yaz alacağım:)
Thalion duş jeli: Seyahate gittiğimde yanıma aldım. zaten tester üründü. 3-4 kullanımlık ürün vardı.  
Dove el kremi: Kavanoz şeklinde olduğu için hijyenik bulmadım. Bu yüzden şirkette kullanıp bitirdik.


Kiehls Multi Corrective Eye Opening Serum: Bu kremi beğenenler olabilir ama nemlendirme dışında bir özelliğini görmedim. Fiyatı şu aralar 340 TL civarı yani biraz pahalı olduğunu belirtmek isterim.

Bu ürünleri şirkette kullanmak için yanıma aldım ve bitirdim.
Fresh'n Soft makyaj temizleme mendili: Gece nöbetinde makyajımı çıkardıktan sonra mendille kalanları temizliyorum. Kalıntı hiç bırakmadı. Tekrar alabilirim.
Noreva makyaj temizleme suyu: Hassas ciltlerin rahatlıkla kullanabileceği bir misel su. Yüzümü güzel temizledi. Alışveriş sitelerinden yada eczanelerden satın alabilirsiniz. Elimdekiler bitince tekrar alabilirim.
Neostrata temizleme jeli: Cildimi kurutmadan temizledi. Fakat fiyatı pahalı olduğu için satın almam.
Clinique 7 Day Scrub Cream: Büyük boyunu alır mıyım emin olamadım:)
Miaorganical bakım kremi: Gün içerisinde yüzümü nemlendirerek kullandım. 
Neostrata Dry Skin Cream: Kuru ciltlerin seveceği bir krem. Fakat bu markanın ürünlerinin pahalı olduğunu belirtmek isterim.


Vensil Peeling: İçindeki tanecikleri bana iri geldi. Bende banyoda bacaklarım için kullanıp bitirdim.
Frei Öl Skin Care Oil: Severek kullanıp bitirdim. Nemlendirmesi oldukça iyiydi. Detaylı yazısına BURADAN ulaşabilirsiniz.
Splat diş macunu: Splat' ın diş macunlarını seviyorum. Bu ürün beyazlatma vaadediyor ama öyle bir özelliğini görmedim. Fakat temizleme özelliği güzeldi.
DK Dent diş macunu: Kil içeriği ile dişleri güzelce temizliyor. Büyük boyunu aldım:)


Bioblas argan yağı: Saçlarım için devamlı kullandığım ürünlerden biri. Kırık saç uçlarına çok iyi geldi.
Prozinc Plus losyon: Maalesef senelerdir saç dökülmesi sorunu yaşıyorum. Mecbur ekstra desteğe ihtiyacım oluyor:(
John Frieda saç kremi: Boyalı saçlarım için severek kullandım.
Akat Gardi kuru şampuan: Maalesef hiç beğenmedim. Kesinlikle tekrar almam.

Biten ürünlerim bu kadardı. Siz hangi ürünleri beğeniyorsunuz?

Sevgiler...

İnstagram: Makyajli Kareler

Youtube: Makyajlıkareler

Facebook: Makyajli Kareler

16 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Hep yarım kalmıştı bitirmek istedim☺️☺️

      Sil
  2. Oh ne büyük ferahlık. Benim de dolu dolu bitmişlerim beklemede. Bir gün sabra ulaşırsam yazacağım (:

    YanıtlaSil
  3. Bayağı ürün bitirmişsin, gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil
  4. Nivea'nın roll on deosu kıyafette iz bırakmıyor ama etkisini ben pek sevemedim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Terlemediğim için bişey diyemiyorum canım ama iz bırakmaması yönünden oldukça iyi

      Sil
  5. Ne kadar çok şey bitirmişsin öyle

    YanıtlaSil
  6. Baya bir ürün bitmiş ne harika :)

    YanıtlaSil
  7. BİR sürü şey bitirmişsin, çok başarılı bir ay. benimde içlerinde severek kullandıklarım var.

    YanıtlaSil
  8. içinde bildiğim de çok bilmediğim de :)

    YanıtlaSil