17 Şubat 2022 Perşembe

Neler bitirdim

Herkese merhaba. Bilgisayarımda sorun olduğu için, yoğunluk ve sağlık durumlarından dolayı bir süredir bloğuma ara vermiştim. 

Bu süre zarfında baya ürün bitirdim. Aslında bugün paylaşacağım post 6 aylık biten ürünlerimin ilk kısmı olacak. Yani 1. seri diyebilirim:)


 Tek tek yorumlarıma geçelim:)


Dalin Bebek Yağı:  Ne zaman aldığımı bilmiyorum ama nemlendirmesi başarılıydı.

Avene Güneş Sonrası Losyonu: İşlevini güzel bir şekilde yerine getiriyor. Güneş sonrası cildi güzel bir şekilde yatıştırıp nemlendiriyor. Seneye tekrar alınacak.

Hijyen Sprey Kolonya: Çantamda taşıdığım ürünlerden biriydi. Kokusu güzeldi ve sprey formda olması kullanışlıydı. Tekrar denk gelirsem alabilirim.

Procsin Boom Shell Vücut Spreyi: Kokusuna bayıldığım spreylerden biri. Elimdeki ürünler bitince bu seriyi tekrar alacağım. Ayrıca Victoria's Secret Boomshell kokusuna muadil:))

Impulse Temptation Vanilla&Peach Deodorant: Kokusu fena değildi ama beğenmediğimi söyleyebilirim. Tekrar almam.

Daycare Yeşilçay Kolonya:  Kokusu çok ama çok güzeldi. Yeşilçay kokusunu sevdiğim için tekrar alırım. 


Avon Spring Bloom Duş Jeli: Kokusu hem güzel hemde insana enerji veriyor. Tekrar alabilirim.

Daycage Okyanus Esintisi Sıvı Sabun:  Kokusuna bayıldığım sabunlardan biri sıkça tükettiğimiz için tekrar alrım.

Batiste Stylist Kuru Şampuan: Saçlarıma hacim vermesi için genellikle kuru şampuanları kullanıyorum. Bu yüzden sıklıkla alıyorum ki keşke yazın stok yapsaymışım daha ucuzken:( Hacim vermesi ve kuru göstermesi, yağı emmesi güzel ama koyu renk saçlarda beyaz pudra görünümü bırakıyor. Ama tek kelime ile kuru şampuanlar içinde en iyisi.

Schwarzkopf Beelogy Şampuan: İçinde sülfat ve silikon bulunmuyor ve hacim vermesi, kokusu güzeldi. Tekrar alırım.

Avon Argan Yağı Serum: Kuru olan saç uçlarıma iyi gelen ürünlerden biri.


Daycare Pompalı Aseton: Tırnağı zedelemeden ojeleri güzel bir şekilde çıkarıyor ve pompalı olması oldukça kullanışlı. Tekrar aldım bile:)

Daycare Oje Kurutucu Sprey: Sıkarken sprey kısmının arkasından da ürün çıkıyor. Yani sprey kısmı başarılı değil ve oje kurutmada bir tık geride kaldığını düşünüyorum. Tekrar almam.

Daycare Makyaj Temizleme Pedi:  Uygun fiyatlı temizleme pedlerinden biriydi yenisi alındı.

DrXdion El Kremi: Nemlendirmesi oldukça başarılı olan kremlerden biri. Hatta arkadaşlarımın bile sevdiğini söyleyebilirim. Tekar alınacaklar listemde.

Mediwell Ayak Bakım Kremi: Nemlendirici özelliği yüksek olan kremlerden biriydi düzenli olarak kullanıp bitirdim ve tekrar alabilirim.


Martın ilk haftası tekrar bir bitenler yazısı daha payaşacağım:) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder