14 Eylül 2020 Pazartesi

SPLAT WONDER WHİTE DİŞ MACUNU

Herkese merhaba. Ağız bakımı hepimizin önem verdiği bir husus. Daha önce kullandığım Splat Diş Macunları'na bir yenisini daha ekledim. Bugün sizlere SPLAT WONDER WHİTE Diş macunu detaylı olarak bahsetmek istiyorum.

Splat Wonder White incirli diş macunu dişlerde doğal beyazlığı ve diş eti bakımını sağlamaya yardımcı olur.
İncirde bulunan fisin enzimi, ananas özü dişlerdeki doğal beyazlığı sağlamaya yardımcı olur. Ayrıca içeriğindeki E vitamini, meyan özü ve fesleğen yağı ile diş eti bakımını sağlamaya ve diş çürüklerinin oluşumunu yavaşlatarak dişleri nazik bir şekilde temizlemeye yardımcı olur. 
SLS, SLES, PEG, triklosan, parabens, sakarin, boya ve Florür içermeyen özel formülle üretilmiştir.
Ağızda ferah bir his bırakıp dişlerin beyazlamasını sağlıyor. Ayrıca incir tadını alabiliyorsunuz😍 Özellikle annem çok beğendi:)
Ve böylece Splat ürünlerime bir yenisi daha eklenmiş oldu❤️❤️❤️
Splat ürünlerini Gratis, watsons mağazaları ile online sitelerden satın alabilirsiniz.


Sevgiler...

İnstagram: Makyajli Kareler

Youtube: Makyajlıkareler

Facebook: Makyajli Kareler

7 yorum:

  1. splat macunları ben de çok severim.. her indirimde depoluyorum..

    YanıtlaSil
  2. Diş beyazlatma konusunda çok sıkıntılıyım neler denedim neler yaptım fakat bir türlü değiştirmedim bunu deneyim bari teşekkür ederim 🌸

    YanıtlaSil
  3. Splat diş macunları benim de favorim :))

    YanıtlaSil
  4. Bende deneyecegim çok guzel bir macunmuş

    YanıtlaSil