20 Eylül 2020 Pazar

OZONLABS ARINDIRICI YÜZ TEMİZLEME KÖPÜĞÜ

Herkese merhaba. Bugün sizlere probiyotik yüz temizleme ürünü olan OZONLABS ARINDIRICI YÜZ TEMİZLEME KÖPÜĞÜ'nden bahsedeceğim. 
Tüm cilt tipleri için üretilen probiyotik aktif ve faydalı bileşenler içeren köpük formunda cilt temizleme ürünüdür.
Ozonlabs Arındırıcı Yüz Temizleme Köpüğü'nün içeriğinde;
  • Avokado yağı
  • Zeytinyağı
  • Yeşilçay ekstratı
  • Papatya ekstratı
  • Aynısefa - kadife çiçeği ekstratı
  • Ginsing ekstratı
  • Ihlamur ekstratı
Vitamin ve mineraller sayesinde cildin yenilenmesine katkı sağlar. Cildi besleyip yenileyerek nemlenmesine ve nemli kalmasına yardımcı olur. Bu sayede de cilt ipeksi bir yumuşaklık kazanır.

Yağ asitleri sayesinde de cildin kurumasını engeller. Güneşin zararlı etkilerine karşı cildi koruyarak leke oluşumunu engeller. Ayrıca bu yağlar sayesinde cildin sarkmasını ve yaşlanmasını engelleyerek kırışıklıkların azalmasını sağlar. 

İçeriğinde bulunan diğer vitaminler;

  • Pro-Vitamin B5
  • Vitamin E
  • Biotin (Vitamin H / B7)
  • Allantoin
Bu vitaminlerde cildin su kaybetmesini önleyerek ciltte suyu hapseder. Bu sayede de ciltteki nem oranı artar ve kuru derinin yumuşamasını sağlar.

SLS, alkol, sülfat, silikon ve paraben içermeyen özel formülü sayesinde cildi kurutmadan nemlenmesini sağlayan özel bir temizleyici üründür.


Benim cilt tipim karma, hassas ve kılcal damarlar cilt yüzeyine çok yakın olduğu için kanlanma yapabiliyor. Bu sorunumu sürekli diye getiren biriyim. O yüzden de kullandığım ürünlere çok dikkat ediyorum. Daha önce kullandığım köpük formunda ürünler genellikle yüzümü kurutarak sebum dengesini bozmuştu. Bu sebeple jel veya köpük formdaki ürünlerden uzak duruyordum. 
Ta ki Ozonlabs ile tanışana kadar:)


Ozonlabs Arındırıcı Yüz Temizleme Köpüğü tekrar tekrar alacağım ürünler arasında yerini aldı. 
Çünkü cildimi germeden kurutmadan hem cildimi temizliyorum hem de nemlenmesini sağlıyorum. Temizleme sonrası yoğun nemlendirmeye ihtiyacım olmadı. Aksine yumuşak bir his bırakarak derinlemesine temizlenmiş canlı bir cilt ortaya çıktı.

Herhangi bir alerjik reaksiyon, kızarıklık, kuruluk ve tahrişe yol açmadı. 

Yağ dengesini güzel bir şekilde koruyor. Bu konuda da oldukça başarılı.

Ürün 150 ml. lık pompalı şişesiyle kullanım kolaylığı sağlıyor. 1 yada 2 pompa tüm yüzünüze yeterli geliyor ki bu da çabuk bitmeyeceği anlamına geliyor. 

Ürünü ya ellerimle ya da yüz temizleme fırçasıyla dairesel hareketlerle masaj yaparak uyguluyorum. Ardından su ile yıkayıp duruluyorum. 

Koku hassasiyeti olan kişiler rahatlıkla kullanabilir. Çünkü ürün kokusuz.

Hem cildimde gün boyunca biriken kirden hem de makyaj kalıntılarını derinlemesine temizlemek için rahatlıkla kullanabilirsiniz. 

Ozonlabs ürünlerine BURADAKİ sitesinden ister set halinde ister tek olarak satın alabilirsiniz.


Sevgiler...

İnstagram: Makyajli Kareler

Youtube: Makyajlıkareler
Facebook: Makyajli Kareler

11 yorum:

  1. Bu markayı oldukça sık duymaya başladım. Çok güzel bir fikir oldu canım :)

    YanıtlaSil
  2. ozonlu ürünler çok iyi oluyor genelde bende de bir krem var her türlü soruna onu kullanıyorum neredeyse .-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende sonradan keşfettim çok iyi oldu benimde yüzüme:)

      Sil
  3. Canım evet bu köpük enteresan bir şekilde kurutmuyor. Hatta nemlendirici sürmüşcesine yumuşacık bir hal alıyor cilt.

    YanıtlaSil
  4. yüz temizleme köpüğü her zaman tercihimdir ayrıca içeriği de çok güzelmiş şans verilmesi gerek

    YanıtlaSil
  5. kokusu nasıl Çiğdem? merak ediyorum

    YanıtlaSil
  6. Markayı inanılmaz merak ediyorum 😂

    YanıtlaSil