10 Eylül 2013 Salı

FLORMAR TERRACOTA ALLIK 44

Merhabalar. Sizlere bu yaz severek kullandığım ve geçen sene almış olduğum bir allıktan bahsetmek istiyorum.

Flormar' ın terracota allıklarında 44 No'lu allık yaz mevsiminin vazgeçilmezleri arasında yer alıyor. Özellikle ve nedense bronz tende allığın içinde bakır tonları olduğu için daha çok beğeniyorum. Diğer ten rengine gitmiyor mu gidiyor:)) Ama açık tenlilerin dikkatli sürmesi gerekiyor belirtmek isterim.



Allık bakır, altın ve az miktarda pembe karışımından oluşuyor. Yanaklara sürüldüğünde çok güzel bir renge dönüşüyor. Alttaki resimde görüldüğü gibi bakır tonları ağır basıyor.


- Sedefli bir yapıya sahip,
- Rengini kolay veriyor,
- Tozutma olayı fazla yok,
- Allık tam 9 gram ve uzun bir süre bitmez,
- Kalıcılığını ben yeterli buldum. Gün içinde de tazeleme ihtiyacı duymadım.
- Seride tam 9 renk bulunuyor ve kendi sitesinde fiyatı 26.75 TL

- Bu arada ambalajı değişti, yeni ambalajı siyah oldu.

Kolumdaki duruşlarını çektim ama çok kötü çekmişim yahu bilgisayara aktarınca farkettim:(


14 yorum:

  1. Rengi guzelmis cnm gule gule kullan

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Di mi tam yazlik ve bronzlugu korumak icin olusmus sanki:)

      Sil
  3. Flormar Terracotta allıkları çok severek kullanmıştım bende.Şimdilerde çok az sıra gelse de bir türlü vazgeçemiyorum onlardan.Bu renkte çok hoşmuş.Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım bende senin gibiyim:) saol tatlım muckkk:)

      Sil
  4. ışıl ışıl bir renk biraz dikkat etmekmi lazım koyuya benziyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım açık tenlilerin dikkatli kullanması gerekiyor

      Sil
  5. harikaymıs renk tonu iyi gunlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten güzel ürün bende kullanıyorum sende güle güle kullan:)

    YanıtlaSil