13 Eylül 2013 Cuma

NYC HIGH DEFINITION LIQUID EYELINER - KEÇE UÇLU EYELINER

Merhabalar. Sizlere bugün sevgili Yasemin'in düzenlemiş olduğu çekilişten kazanmış olduğum keçe uçlu eyelinerdan bahsetmek istiyorum.

 Daha önce Flormar' ın eski serilerinden olan bir keçe uçlu eyelinerim vardı ve bu ikincisi oluyor. 
Sanırım fırçalı eyeliner kullanmaya kullanmaya eyeliner çekmeyi unutmuşum:)) O yüzden keçe uçlu ilaç gibi geldi:))) 

NYC ürünleri Watsons mağazalarında satılıyor. Ama evime yakın gittiğim şubelerde maalesef hala bir türlü standlarını göremedim. O yüzden diğer ürünleri mıncıklayamadım:(

Yorumlarıma gelirsek: 

 - Resimde de görüldüğü gibi keçe uçlu kalem şeklinde bir eyeliner. 

- Sürümü çok kolay. Ama simsiyah bir görüntü beklemeyin. 

- Parlak değil mat bir yapısı var. 

- Kalıcılık olarak iyi ve akma bulaşma yapmadı bende. 

- Göz kapağına paralel şekilde tutarak kullanıyorum. Böylece çizgilenme olmuyor. 

- Kurumaması içinde kapağının tam olarak kapatılması gerekiyor.

- Fiyat olarak bir şey diyemiyorum. Çünkü hediye geldi. 

Resimde kalın ve ince halini çektim. Niye flu derseniz nezleyi daha atlatamadım ve göz nezlesi de oluştu. O yüzden net göremiyorum:))


Herkese sevgiler....

6 yorum:

  1. Merhaba,bloguna bende katıldım
    blogumda çekilişim var senide beklerimm
    http://ilknur--akpinar.blogspot.com/2013/09/2-cekilisime-5-kitap-ile-davetlisiniz.html

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan canım bu arad açok hoş bi blogun var :)

    YanıtlaSil
  3. Gule gule kullan canim. Bende cok begenerek kullaniyorum. Dedigin gibi simsiyah bir goruntu birakmamasi disinda sikayetci degilim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlim :) senin cekilisi kazanmasaydim tanisamiycaktim bu guzelle:)))

      Sil