30 Nisan 2019 Salı

LOREAL PARİS PARADİSE KAŞ POMADI

Merhabalar. Makyajın vazgeçilmezleri arasında ve olmazsa olmazlarımdan biri de kaş ürünleridir. Bugün sizlere Loreal' in Paradise serisindeki kaş pomadından bahsedeceğim.



Ürün kremsi ve mat yapıda, sürüldüğünde pudralaşıyor. Kremsi yapısından dolayı da kaşlarınız yumuşak kalıyor.
Pigmentasyonu oldukça iyi.



  • Fırçanın uygulaması oldukça rahat. Açılı bir şekilde ve orta sertlikte tasarlanmış.
  • Kaşlardaki boşlukları kolay bir şekilde dolduruyor. Pudralaştığı için sonradan dağıtmanıza gerek kalmadan kaşlarınızla uyum sağlıyor.Kavanoz şişede 3 gr. olarak tasarlanmış ve uzun bir süre gideceğe benziyor.
  • İçerisinde herhangi bir kızıllık, parlaklık bulundurmuyor.
  • Üst üste sürerek görünümü biraz daha koyulaştırabilirsiniz.
  • Kalıcılığı oldukça iyi diyebilirim. Hatta sabah sürdüğümde akşam çıkartana kadar hiç bir dağılma, azalma olmadı.
  • Kaşlarımı normalde sabitleme gereği duymuyorum. Ama dağılan kaşlara sahipseniz ürünün üzerinden kaş jeliyle geçmenizi tavsiye ederim.
  • 2 rengi var. 102 Warm Blonde ve 104 Brunette(bendeki renk)
  • Benefit' e hem yapı hem de ambalaj tasarımı olarak muadil gösteriliyor.
  • Normal satış fiyatı 75 TL, İndirimli olarak daha uygun fiyata satın alabilirsiniz.



Sevgiler...

İnstagram: Makyajli Kareler

Youtube: Makyajlıkareler

Facebook: Makyajli Kareler

18 yorum:

  1. Renk skalası çok dar olmasa ben de almak isterdim ama o iki renk de bana uymuyor :) Güle güle kullan Çiğdem'cim :)

    YanıtlaSil
  2. elimde o kadar çok kaş ürünü var ki sıra gelmiyor almaya bunu..

    YanıtlaSil
  3. çok ihtiyacım olan ama bir türlü kullanma alışkanlığı yapamadığım ürünler kaş ürünleri güzel günlerde kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım:) benimde çok çabuk biten ürünlerden

      Sil
  4. 1 senedir rahatım bu konuda microblading sayesinde ama ihtiyaç dahilinde aklımda olsun..

    YanıtlaSil
  5. Özellikle loreal bu konuda çok başarılı ya bu tarz eyelıner çekımlerı daha sağlam daha kalıcı oluyor.

    YanıtlaSil
  6. Bende yaklasık 1 yıldır kullanıyorum, çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  7. Çok duydugum bir ürün ama kaş ürünü kullanmayı beceremiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde öyleydi zamanla kullana kullana alıştı elim :))

      Sil
  8. Elimde o kadar çok ürün var ki, bunu denemeye sıra gelmedi bir türlü...

    YanıtlaSil
  9. iki renkte bana uymadı maalesef :(

    YanıtlaSil