9 Haziran 2017 Cuma

NYX LİNGERİE LİPSTİCK - EXOTİC

Nyx Cosmetics ülkemize geldiğinden beri bayanlar tarafından yoğun ilgi gördü. Bende kayıtsız kalamadım ve ilk açıldığı zamanlar fırsat bulduğum bir gün Bağdat Caddesi' ndeki mağazasında resmen 2 saat geçirdim:)) 

Neyse benim çenem düştü yine:) bugün sizlere Nyx' in Lingerie serisindeki "EXOTİC" mat likit rujunu göstermek istedim.
NYX LINGERIE EXOTIC
22 gram ağırlığında mat bitişli bir likit ruj.
NYX LINGERIE
Ben ilk görüşte aşık olduğum sıcak - kahve tonlarını barındıran "Exotic" rengini aldım.
NYX LINGERIE MATTE

Yorumlarıma gelecek olursak;

  • Kuruma süresi çok kısa.
  • Tek seferde rengini gayet güzel veriyor. Ayrıca kalıcılığı da oldukça iyi, yemek yediğinizde sadece dudak içi rengini kaybediyor. 
  • İnce, uzun ve sert sünger aplikatörü sayesinde tek seferde dudak hatlarını belli edecek şekilde kolaylıkla sürülüyor.
  • Yapış yapış ve kıvamlı bir yapısı yok ve uygulama sonrasında dağılma ya da çizgilere dolma gibi bir sorun yaşamadım. 
  • İki kat uygulandığında bile pütürlü bir görünüm oluşturmadı.
  • Diğer mat rujlar gibi olmasa da biraz kurutma problemi yaşayabilirsiniz. Ben uygulamadan önce lip balm kullanıyorum.
  • Ruju çıkartmak istediğinizde yağlı fazlı bir temizleyiciyle çıkarabilirsiniz.
  • Hayvanlar üzerinde test yapmayan bir marka.
  • Fiyatı 32 TL civarında ve NYX Cosmetics sitesinden online satın alabilirsiniz. NYX Cosmetics mağazalarına buradan ulaşabilirsiniz.
Dudağımdaki duruşu bu şekilde;


İnstagram: Makyajli Kareler

Youtube: Makyajlıkareler

Facebook: Makyajli Kareler

6 yorum:

  1. Exotic benim de ilk aldığım Lingerie idi; hala da favorimdir! Çok çok güzel bir renk ve sana da çok yakışmış! Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle tatlım. İkinci alışım oldu bu rengi:)) öpüyorum kocaman

      Sil
  2. Oldukça joker bir renk bence <3 Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Çok yakışmış, harika durmuş resmen😍 Bu rengi bayadır ben de istiyorum. Güle güle kullan, çok sevgiler💐💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle almalısın canım :)) öpüyorum kocaman

      Sil