18 Nisan 2013 Perşembe

YVES ROCHER CANLANDIRICI NEM MASKESİ


Merhabalar. Bugün sizlere Yves Rocher' den almış olduğum üzümlü canlandırıcı nem maskesini tanıtmak istedim. Benim cildim normalde alın bölgem yağlı yüzümün diğer bölgeleri normal bazende kurumaya meyillidir. Bu maskeyi eşimle birlikte kullanıyoruz. Yani bazen aklına gelirse traştan sonra uyguluyor. Daha doğrusu kendisi sürüyor sonra bana soruyor "ben bunu sürdüm ne işe yarıyordu bu diyor":)))


Neyse normalde bu ürün temiz ciltte haftada 1-2 kez uygulanabiliyor fakat ben bu ürünü haftada 1 ya da 2 haftada bir göz çevresi hariç tüm yüzüme uygulayarak kullanıyorum. Cildim yumuşacık oluyor ve bu hissi seviyorum:))

Şuan yarıda. Normalde Kıvamı resimde görüldüğü gibi kremsi ve yoğun. Kokusu parfümlü ama aşırı yada baygın değil. Hoş kokuyor, baymıyor.




Bu maske 50 ml. ve normal fiyatı 16.90 TL ama indirim zamanı uygun fiyata alınabilir. İndirim oranına göre 11 TL ile 14 TL arasına düşebiliyor fiyatı.

Bende ve eşimde herhangi bir reaksiyona sebep olmadı.

İçeriği resimde tam gözükmesede eklemek istedim.


Bakalım Yves Rocher bu ürün için neler demiş:

Sadece 3 dakikada cildinizi canlandırın!
Işıldayan, dolgunlaşan ve derinlemesine nemlenen bir cilt için sadece 3 dakikaya ihtiyacınız var!
İçerdiği nemlendirici ve dolgunlaştırıcı Saf Üzüm Suyu sayesinde cildinizi rahatlatır, ferah ve ışıltılı bir sonuç sağlar.
Haftada 1 ya da 2 kez temiz cilde uygulanması önerilir. 3 dakika beklettikten sonra durulayınız.

Dermatolojik olarak kontrol edilmiştir.



 
Sonuç olarak bu üründen memnun kaldım. Tekrar alırmıyım alırım ama başka ürünlerde denemek istediğim için  gene Yves Rocher' ın nemlendiren ve esneklik kazandıran maskesini almak istiyorum.
 
Sevgiler....

11 yorum:

  1. Hahah ben bunu sürdüm ne işe yarıyordu bu kısmı hoşuma gitti. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma benide güldürüyor:))niye sürdün peki diyorum kokusu güzeldi diyor:)))

      Sil
  2. Hım...güzele benziyor aşeresimm geldi:P işine yaramasına sevindim.Cilt görünümünde düzgünleşme varmı canım farkediliyormu hemen ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) cildi yumuşatıyor ve hafif aydınlık oluyor gibime geliyor.

      Sil
    2. Tüh ozaman benim gözenekler varda onlara iyi gelcek bir maske bişi arıyorum daha bulamadım kendisini,toniklerde işe yaramıyor napacuh bilmiyorum:)))

      Sil
    3. Yves Rocher'da gözenekler için maske olması lazımdı canım öyle hatırlıyorum. benim gözeneklerde yanakla burun arasındaki kısımda:(

      Sil
    4. Benimde alın ve o dediğin yanak kısımında cinim işte ya:/Neki adı acaba çok kullanan varsa araştırıp öğrenmem lazım .

      Sil
    5. bakarım canım bende sana söylerim

      Sil
  3. güle güle kullan canım :) bende bugün kil maskemi yaptım, gözenekleri temizlemede iyi iş görüyor ama böyle nemlendiricili bir maskeye de ihtiyacım var

    YanıtlaSil
  4. Bu markanın şampuanlarını tavsiye ediyorum.Çok başarılı ve bitkisel içerikli.Denemenizde fayda var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol tatlım daha once almadım şampuanini ama denerim canim saol:))

      Sil