30 Nisan 2013 Salı

ROSSMANN ALTERRA ANTİ-AGE TEMİZLEME SÜTÜ


Herkese merhabalar. Sizlere bugün Rossmann mağazasına ait olan Alterra markasının Anti-age serisinin temizleme sütünden bahsetmek istiyorum. 
Bu ürünü yılbaşından önce almıştım ve şuan bitmek üzere. 


Rossmann bu ürün için neler demiş:

Olgun ciltlerin özel bakımı için üretilmiştir. Özel formülü sayesinde cildi yıpratmadan makyajı kir ve fazla yağdan arındırır. Yeşil çay özleri serbest radikallerden korur. Bambu ve orkide ise cildi besler ve genel görünümü düzeltir. Jojoba yağı ise cildi besler ve kadife gibi yapar. 

Kullanımı: Yüz, boyun ve dekolteye cömertçe sürün., daha sonra pamuk yardımı ile silin ve bol su ile durulayın. 
Sentetik koruyucu madde içermez. Dermotolojik olarak test edilmiştir.


İçeriği bu şekilde:  


  • Temizleme sütü aşağıdaki resimde görüldüğü gibi bej renginde ve 150 ml boyutunda. 
  • Olgun ciltler için diyor ama ben bir fark göremedim.
  • Kokusu ise ben hiç sevmedim. Tuhaf, kötü bir kokusu var. 
  • Yapı olarak ise biraz koyu kıvamda. 
  • Temizleme açısından güzel bir ürün. Bende herhangi bir reaksiyona yol açmadı. Yağlı bir his bırakmıyor. 
  • Fiyat olarak 9-11 TL arası olması lazım. 


Normalde ben yüzümü temizleme jeli ile yıkayıp ardından temizleme sütü ile kalıntıları temizliyorum. Sonra yüzüme tonik sürerek temizleme işlemini bitiriyorum. 


Bu ürünü tekrar alır mıyım kokusu yüzünden almam. Hatta bu ürünü alırken kokusuna niye bakmadım bilmiyorum. Ama başka serisinin temizleme sütünü alabilirim. 
Bitince 1-2 hafta önce almış olduğum Lancome' un temizleme sütünü kullanacağım. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder