10 Haziran 2014 Salı

ÜRÜN İNCELEMESİ; ALESSANDRO HAND SPA PEELİNG

Merhabalar. Bugün sizlere sevgili Esra' mın düzenlemiş olduğu etkinlik sponsorlarımızdan Alessandro' nun el peelingini sizlere anlatmak istiyorum.


Yüz ve vücut için daha önceden peeling kullanıyorum ama el için peelingi almayı ihtiyaç olarak görmüyordum. Ama kullandıktan sonra hata yaptığımı anladım. Hele ki özellikle mevsim geçişlerinde pul pul olan ellerimde uyguladığımda... 


Normalde ellerim kuru değildir ama çalıştığım şirkette el sabunları ellerimizi çok kurutuyor. Bu sebeple de günde kaç kere kremlediğimi bile hatırlamıyorum. Ellerimin içleri bile hem sabundan hem de mevsim geçişlerinden pul pul oluyor.

Yapısı bu şekilde;

 Ürünü kullandım ve çok beğendim. 
Ürünü haftada iki kere uygulamak yeterli oluyor. 
50 ml lik boyu ve lavander, jasmine, amazonia ve pashmina çiçek kokuları olarak 4 çeşidi bulunuyor.
Mis gibi kokusu buram buram sürekli beni kokla diyor:)
Minicik şeker taneleri barındırıyor ve içeriğindeki aromatik yağlar sayesinde kesinlikle cildi yıpratmadan ve çizmeden ölü hücrelerden arındırıyor.
Cildi yumuşacık yapıyor ve bu his uzun süre hissediliyor.
Kullanım ömrü açıldıktan sonra 6 ay.
 Özellikle elleri kuru, pul pul dökülen ve kış mevsiminin oluşturacağı çatlaklara karşı önlem olarak kullanılabilir.

Elimin içi hep pul puldu. Resimde de görüldüğü gibi eser kalmadı.





Sonuç olarak ben bu ürüne bayıldım. Kesinlikle tavsiye ederim.

Öpüldünüz...

10 yorum:

  1. yeni post yayınlıyorsunuz ama mailinizi kontrol etmiyorsunuz günlerdir =)

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar guzel bir urunmus deneyecegim:)

    YanıtlaSil
  3. Güzel ürüne benziyor kuzucum.Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. öyle bi anlattın ki deneyesim geldii:)

    YanıtlaSil
  5. Bende kullandım canım çok memnun kaldım. Yazısını da yazdım hatta , bir göz at istersen :))

    YanıtlaSil
  6. en kısa sürede denemek gerek sağol bilgi için canım:))

    YanıtlaSil