9 Kasım 2013 Cumartesi

NİVEA Q10 PLUS ANTI-WRINKLE GÖZ KREMİ


Herkese selam:)) Son zamanlarda kullandığım Nivea Q10 Plus Anti-Wrinkle göz kremi yorumlarımı yazmanın zamanı geldi:))


29 yaşındayım. Hassas ve normal/karma bir cildim var. Ayrıca cildim alerjiye müsait ne yazık ki:(
Göz kapaklarım bazen yağlı ve göz altlarım da kuru olup bölge bölge pul pul dökülmeler olabiliyor. İnce çizgiler de hafif olarak var.


Nivea bu göz kremi için neler demiş:

Q10 cildin doğal yapısında bulunan güçlü bir koenzimdir. Ancak yaş ilerledikçe ciltte seviyesi azalır ve cilt erken yaşlanmanın ana sebeplerinden biri olan dış etkenlere daha fazla maruz kalır. 
  Kanıtlanmış kırışık karşıtı bakım sisteminin bir parçası olan NIVEA VISAGE Q10 PLUS Kırışıklara Karşı Hafif Formüllü Göz Bakım Kremi, UVA/UVB filtresi içeren formülü ile cildi dış etkenlere karşı korumaya yardımcı olur.
Cildin doğal Q10 seviyesini artırır, kırışıklarla cildin derinliklerinde savaşır ve cildi gözle görülür derecede pürüzsüzleştirir.
UVA/UVB filtresi ile cildi güneşin zararlarına karşı korur.
Göz altı morluklarını en aza indirir.
     Sonuç: Daha pürüzsüz, daha genç görünen bir cilt ve göz altı morluklarında azalma.

- Kontak lens kullanıcıları için uygundur.
- Parfüm içermez.
- cilt ve göz çevresiyle uyumlu dermatolojik o ve oftalmalojik olarak onaylanmıştır.

İçeriği şu şekilde:

Benim yorumlarıma gelecek olursak;

Krem ışığa ve mikroplara maruz kalmayacak şekilde tüpün içinde olması, ayrıca az miktarda ürün gelmesi dolayısıyla kullanım kolaylığı sağlıyor. Bu benim için artı bir özellik.

Yapısı yoğun, fakat yağlı değil. Ayrıca kolaylıkla yayılıp hızla emiliyor. Sürüldükten sonra yağlı, parlak ve yapış yapış bir his bırakmıyor.

Az miktarda UVA/UVB filtesi içerdiği için güneş koruyucusuna destek olabilir. 

Krem nemlendirme konusunda bana yeterli geldi. Göz altındaki gerginliği alıyor.

Çizgiler konusunda bende herhangi bir değişme olmadı. 

Benim göz altlarımda morluk problemim olmadığı için bu konuda herhangi bir şey söyleyemiyorum. Fakat bebiş doğduktan sonra morluklarım olacak mı bi düşünüyorum:))))

Ürün 15 ml.  ve fiyat konusunda ne kadara aldığımı hatırlamıyorum ama sık sık indirime girebiliyor. 

Krem her ne kadar +30 yaş için dese de 25 yaş üstündeki herkes kullanabilir.

Yapısı şu şekilde:)

Sevgiler....

5 yorum: