30 Eylül 2016 Cuma

LOGONA ORGANİK NAR ÖZLÜ EL KREMİ

Herkese merhaba. Havalar yavaş yavaş soğumaya başlıyor ve mevsim geçişlerinde cildimiz de ekstra neme ihtiyaç duyar. Bu sebeple bugün sizlere "Logona Organik Nar Özlü El Kremi" nden bahsedeceğim.


LOGONA HAND CREAM
Normalde de el kremi kullanan biriyim. Fakat çalıştığım ortamdan cildim ekstra neme ihtiyaç duyuyor. Bu sebeple neredeyse 2 saatte bir ellerimi kremleme ihtiyacı hissediyorum. 

Organik Nar Özü, Nar Çekirdeği Yağı ve Nar Suyu içeren bakım yapıcı LOGONA Nar-El Kremi, elleri fark edilir derecede pürüzsüzleştirir ve yumuşatır. Q10 içeren ve çok çabuk emilen bu krem, elleri zararlı çevresel etkilerden ve serbest radikallerden korur. Değerli Organik hindistan cevizi Yağı ve Organik Shea butter ellerin bakımını yapar ve kurumaya karşı korur. 


LOGONA EL KREMİ

Gelelim benim yorumlarıma;

  • İlk başta şunu belirtmek isterim. Kremi elime sürdüğüm anda cilt tarafından hemen emildi ve yağlı bir his bırakmadı.
  • Yapısı losyon gibi biraz akışkan.
  • Açık sarımtrak bir rengi var, kokusu hasta olduğumdan dolayı tam koku alamıyorum ama limonumsu bir kokusu var.
  • Nemlendirme bakımından gayet iyi ve yağlı his bırakmadan ellerimi yumuşacık yapıyor. Ayrıca ellerinizi muhteşem nemlendirip, sanki el kremi sürmemiş gibi oluyorsunuz.
  • Normalde iki saatte bir ellerime krem sürme ihtiyacı hissederdim ama Logona kremi sadece günde 3 kere sürmem yeterli oluyor. 
  • Glutene alerjisi olanların rahatlıkla kullanabileceği, kolajen destekli ve cildi gençleştirici içeriği ile rahatlıkla kullanılabileceğimiz bir marka. 
  • Ayrıca marka Ekolojik, doğal kozmetik ve organik tarımdan sertifikalı ve hayvanlar üzerinde test yapmayan bir kuruluş.
  • Ürün 50 ml. ve fiyatı 35 TL. Ürüne Ay Işığı Organik.com dan ulaşabilirsiniz.
LOGONA

İçeriği:
Aqua (Water), Alcohol denat.*, Glycine Soja (Soybean) Oil*, Glycerin, Polyglyceryl-3 Dicitrate/ Stearate, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter*, Cocos Nucifera (Coconut) Oil*, Distarch Phosphate, Punica Granatum Fruit Juice*, Punica Granatum Seed Oil*, Isoamyl Laurate, Sodium Stearoyl Glutamate, Sodium Lactate, Punica Granatum Seed Extract*, Ubiquinone, Xanthan Gum, Tocopherol, Sodium Cetearyl Sulfate, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Lactic Acid, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract*, Parfum (Fragrance)**, Linalool**, Limonene**, Geraniol**, Citral**, Citronellol


Sevgiler...

İnstagram: Makyajli Kareler


Facebook: Makyajli Kareler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder