1 Ekim 2014 Çarşamba

EYLÜL AYI BİTENLER #20

Merhabalar. Eylül ayı benim için çok yoğun geçti. Ama maalesef ürün bakımından pek birşey bitiremedim. Tamam tamam bir tane daha allık bitirmiş olabilirim:)))

Lafı uzatmadan neler bitirmişim ve vermişim bakalım hadi....

Islak mendiller

İxora Dream Fantasy duş jeli: Setin detaylı yazısını burada yazmıştım.

Signal ve Sensodyn diş macunu

Flormar Terracota 41 no allık: Çok güzel bir pembeydi. Elimde allık fazlalığı olduğu için şu an değil ama ileride tekrar alırım.


Aşağıdaki ürünlerde kardeşim tarafından el konuldu:))) Şaka bir yana her hafta Tekirdağ' a gittiğim için orada da bir kaç ürün olunca makyaj konusunda eksiğim olmuyor.

Pastel Brush On Rose 17 allık: Yazısı burada.

Flormar Tekli Lacivert Far No 20: Çok beğendiğin bir far aynı renginden alımıştım. Bu yüzden bunu kardeşime verdim. Detaylı yazısı burada.

Oriflame Lip İmpact Electric Red kalem ruj: Detaylı yazısı burada.

Bu aylık bitenler yazım bu kadar gelecek ay bitenler yazısında bakalım neler bitecek. Sevgiler...

1 yorum: