10 Mayıs 2017 Çarşamba

PUDRA KOKUSU BLOG MAYIS PAPATYALARI BLOGGER ETKİNLİĞİ


Herkese merhaba. Geçtiğimiz cumartesi günü sevgili arkadaşım Gözde' nin namı diğer Pudra Kokusu Blog' un daveti ile Eskişehir' de Mayıs Papatyaları etkinliğini gerçekleştirdik. 

Bu benim Eskişehir' e ilk gidişimdi ve çok merak ediyordum. Bana bu imkanı da verdiği için kendisine çok teşekkür ediyorum. 

Etkinliğimiz Odunpazarı' nda bulunan 122 yıllık tarihe sahip Paşa Konağı Otel' de gerçekleşti. Çeşitli illerden gelen 16 Blogger arkadaşım ile harika bir gün geçirdik.

Saçlarımıza taktığımız taçlar ile masa süslemeleri Lina Organizasyon tarafından süslendi.

Masamızda sevgili Vildan Hanım' ın hazırladığı kurabiyelerimiz harikaydı. 

13:00 da Gözde' min açılış konuşması ile etkinliğimiz başladı. Bu arada eşi Doğa Bey Gözde' ye ve bizlere o kadar yardımcı oldu ki kendisine de tekrar teşekkür ediyorum. Bu arada blogger eşi olmak kolay değil:))

Ogün aramızda Kombin Tv ve Kombin Dergi de vardı. Arkadaşlarımla röportajlar yaptılar. 

O gün aramızda Bargello Parfüm, Avtivar, Bionnex, Lrougepropa, Revox ve Jm Ocean Avenue yetkilileri vardı ve bizleri ürünler hakkında bilgilendirdiler. Kendilerine çok teşekkür ediyorum.





Etkinlik sonunda Gözde pastamızı kesti. Sohbet muhabbet eşliğinde pastamızı yedik.

Etkinlik bitimi kıyafetlerimizi değiştirip Eskişehir turu yaptık. Tabi onlar başka postta olacak:))

Gözdecim emeğine, güzel yüreğine sağlık. Bizleri çok güzel ağırladın, misafirperverliğin harikaydı. Sana da eşine de çok teşekkür ediyorum. İstanbul' a geldiğinizde mutlaka bekliyorum ki dememe bile gerek yok biliyorsun:) 

Sırada sponsor yazım olacak;))

8 yorum:

  1. Canım guzel düşüncelerin icin cok teşekkürler. Bizler sizinle cok keyifli bir haftasonu yaşadik. Keske daha sık yapabilsek. İyikiki geldin.

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzel bir etkinlik olmuştu, sosyal medyadan takip ettiğim kadarıyla, hediyelerini de şimdiden güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim tatlım. inşallah birgün seninle de buluşuruz. etkinlik bahane görüşmeler çok güzel oluyor:)

      Sil
  3. Çok güzel bir gün olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım inşallah birgün seninle de tanışırız tatlım:)

      Sil