12 Ocak 2015 Pazartesi

KADINLARIN GÖZDESİ GOLDMASTER


Merhabalar. Sevgili Yasemin' in düzenlemiş olduğu #biricit3yaşında etkinliğinin gözdesi Goldmaster  Pazarlama Müdürü Cansu Hanım bizi yanlız bırakmadı ve ilgisiyle gönlümüzü fethetti. Konuşmasında Goldmaster' in değişimi ve gelişiminden, ürün çeşitliliğine kadar detaylı bilgi sahibi olduk. Açıkçası daha önce Goldmaster markasının bir tek uydu alıcısını biliyordum ve Seda serisini çıkardığını duymuştum. 
Goldmaster' da navigasyondan züccaciyeye, küçük ev aletlerinden sağlık ürünlerine kadar geniş ürün çeşitliliği bulunuyor. Bir süredir kullanmakta olduğum sedef buharlı ütü ve ateşölçerden bahsetmek istiyorum.

Ürünün özellikleri:

- 2400W
- 190gr/dk şok buhar ve şok buharı kumaş üstüne yayan özel oluklu taban
- Kendi kendini temizleme özelliği
- Nano seramik taban
- Dikey ütüleme özelliği 
- Damlama önleme sistemi
- Kireçlenmeyi önleyen sistem


Birçok bayan ütüyü sevmez. Kim sever ki diyeceğim ama bayanlar beni kınayacak. Çünkü yalan yok ben seviyorum:)) Ama Goldmaster Sedef Buharlı Ütü sayesinde bayanların ütü işine karşı yaklaşımı değişecek. 


Ütüyü hemen kullandım ve ütü işi daha çok hoşuma gitti. Sedef buharlı ütünün buhar özelliği çok iyi ve şok düğmesi ile zorlu kırışıklıklar kolaylıkla açılıyor. Seramik taban sayesinde ütü kumaşta su gibi akıyor. Ayrıca ütü yaparken ütünün ağırlığı o kadar hafif ki kolunuz ağrımıyor. 
Dikey ütümeleyi uygulama fırsatım olmadığı için o konuda birşey diyemeyeceğim. Kirecin kumaş üzerinde iz bırakmasından nefret ediyorum. Ütünün kendi kendini temizleme özelliğinin olmasına en çok ben sevinmişimdir:)
Ürünün lila ve yeşil olmak üzere 2 rengi var.

Goldmaster ürünlerini buradan inceleyebilirsiniz.


Diğer ürünümüz Medisana Ateş Ölçer.  Bu ürünü henüz kullanmadım ama inşallah kullanmak zorunda kalmam. Ama şunu belirtmek isterim. Evde çocuk ya da bebek olsun olmasın mutlaka her evde bir ateş ölçerin olması gerekiyor.

Ürünün özellikleri;

- Hassas ateş ölçümü ve 60 sn içinde ateş ölçümü
- Su geçirmez ve esnek uç 
- Ölçüm başladığında be bittiğinde sesli uyarı
- Son ölçümü hafızada saklama

Bu 2 ürünle bizleri tanıştıran Yasemin' e ve Goldmaster yetkililerine çok ama çok teşekkür ediyorum. 

Sevgiler...

1 yorum: