26 Ekim 2016 Çarşamba

ZENVİTA BB KREM


Merhabalar. Bugün sizlere Zenvita BB Krem' den bahsedeceğim.

Fondöten kullanmayan biri olarak bb kremler benim için biçilmiş kaftan:)

Zenvita BB Krem, içeriğinde bulunan bitkisel formüller sayesinde yaşlanmanın etkileriyle savaşan bileşenler ile her cilt tipine uyumludur.

Paraben içermeyen ve akne oluşturmayan yağsız bir bb kremdir. 
Marka sloganı "1 Bakım 6 Etki" diyerek satışa sunuldu. Peki 6 etki nedir?

* Anında ışıltı verir
* Nemlendirir
* Kırışıklık görünümünü azaltır
* Cilt dokusunu düzeltir
* Koyu cilt görünümünü azaltır
* UVA&UVB koruması verir.

Benim yorumlarıma gelecek olursak;
  • Beyaz tenli olduğum için ilk sürdüğümde bronz bir görünüm verdi. İyice yedirince rengi cildimle bütünleşti. Ama çok beyaz tenlilerde renginden dolayı pek tavsiye etmiyorum. Daha çok esmer ve buğday tenlilerin kullanabileceği bir ürün.
  • Kullandığımda altına herhangi bir nemlendirici ya da baz kullanmama gerek kalmadı.
  • Cildim kuru ve karma olduğu için verdiği ışıltı bana yeterli geldi. Fakat ışıltı sevmeyenler ya da yağlı cildi olanların matlaştırıcı pudra ile kullanabileceğini düşünüyorum.
  • Paraben içermediği için gözüm kapalı kullanıyorum.
  • Akne oluşumuna izin vermediği için bende de herhangi bir sivilce vs oluşturmadı ve alerjik reaksiyona sebep olmadı.
  • biraz yoğun bir yapısı var.
  • Kapatıcılık konusunda hafif diyebilirim ki bu benim için sorun değil.
  • Fiyatı şuan sitesinde 39 TL, www.sgakozmetik.com dan ya da eczanelerden satın alabilirsiniz.
Sevgiler...
İnstagram: Makyajli Kareler

Facebook: Makyajli Kareler

1 yorum:

  1. bende severek kullanıyorum bu ürünü, yakında blogdada paylaşacaağım ... sevgiler...

    YanıtlaSil