1 Ekim 2016 Cumartesi

BİTEN ÜRÜNLER #28

Merhabalar. Yaz aylarının gelmesiyle birlikte bloğuma uzun bir süre ara vermiştim. Sizde de oluyor mu bilmiyorum ama bilgisayarın karşısına geçtiğimde yazı yazasıM gelmiyor ya da kafamı toparlayıp kelimelere dökemiyorum. 

Ama artık kendime geldim ve bloğuma hızlı bir dönüş yapıyorum. Dönüşüm muhteşem olacak;) Süprizlerimi bekleyin:))

Neyse benim gene çenem düştü:))

Son zamanlarda hangi ürünleri bitirdim onları göstermek istiyorum.
biten ürünler
  • Benri pamuk: Sık sık bu pamukları alıyorum. Dağılmıyor ve yüzümü çizmiyor.
  • Kipa ıslak mendil: Marka farketmiyor ama her daim ıslak mendiller elimin altında:)
  • Biotherm Aquasource nemlendirici: Bu ikinci kutum ve yazısı burada.
  • Avon roll-on: Pek sevemedim ve bir daha almam.
  • Essence far bazı: Çekmecemin diplerinde kalmış çöpü boyladı:(
  • Colgate diş macunu: Çanta boyu ve çanta için ideal.
  • Biotin Şampuan: Tek kullanımlıktı. Acil durumlar için çantamdaydılar. Tek kullanım oldukları için bir şey anlamadım.
  • Bebak temizleme jeli: Detaylı yazısı burada. Elimdeki ürünler bitince tekrar alabilirim.
  • Watsons Superdrug kuu şampuan: Hiç memnun kalmadım. Batiste çok daha başarılı. Bir daha almam.
  • Cyrene saç kremi: Detaylı yazısını daha önce yazmıştım. Buradan okuyabilirsiniz.
biten ürünler
  • Avon Outspoken By Fergie edp: Tekrar tekrar alacağım parfümlerimden:))
  • Bioderma Sebium Gel temizleme jeli: Cildime uymadığı için bir daha almam ama temizlemesi güzeldi. Detaylı yazısı için tık tık...
  • Neutrogena nemlendirici: Tekrar alabilirim. Çünkü nemlendirmesi başarılı
  • Avon Rare Pearls parfüm: Tekrar tekrar aldığım parfümlerden biri daha:)
  • Blendax şampuan: Annem sadece bu şampuanı kullanıyor.
Bir sonraki bitenler yazını sabırsızlıkla bekliyorum:)

İnstagram: Makyajli Kareler

Facebook: Makyajli Kareler





2 yorum: