14 Ekim 2016 Cuma

BEBAK GÜL ÖZLÜ EL VE VÜCUT KREMİ

Merhabalar. Hepimize gül kokulu bir gün diliyorum. Gül demişken sizlere gül kokulu bir kremden yani Bebak Gül Özlü El ve Vücut Kremi'nden bahsedeceğim.


BEBAK GÜL ÖZLÜ EL KREMİ
Bebak Acıbadem ürünlerini kullanan biri olarak gül serisini de merak ettim.
Kendim gül kokusunu niye bilmiyorum ama pek sevmiyorum. Açık söylemek gerekirse annem ve kardeşim kokusuna bayıldılar. Gül kokusunu sevmiyorsanız size uygun olmadığını söylemek isterim.

Çalıştığım yerden dolayı yaz-kış el kremi bolca tüketiyorum. Bu ürün vücut içinde kullanılabiliyor.
BEBAK ROSE HAND CREAM
Yapısı diğer serilerdeki kremlere göre daha hafif. Emilimi hızlı ve yapış yapış bir his bırakmıyor.

Nemlendirmesi iyi ve yumuşacık bir his bırakıyor.

Gün içerisinde tazelemek gerekiyor.

Serideki krem 20 ml, 75 ml. ve 200 ml.lik tüpler halinde satılıyor.

Tekrar alır mısın derseniz gül kokusunu sevmediğim için kendime almam ama kardeşim ve annem için alırım.

Sevgiler...


İnstagram: Makyajli Kareler

Facebook: Makyajli Kareler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder