4 Mart 2015 Çarşamba

OCAK-ŞUBAT AYINDA BİTEN ÜRÜNLER #24

Merhabalar. Uzun bir süredir yazı yazamıyordum. Evime çok şükür internet bağlattım. Evimi, düzenimi hallettim ve geri döndüm:)

Ocak ve Şubat ayında genellikle temel ürünler bitirdim diyebilirim. Ahh bir de kozmetikler bitse....

Neyse hadi bitenlere bakalım. 

Alouette makyaj temizleme mendili: Pek memnun kaldığımı söyleyemeyeceğim. Kuru bir yapısı vardı.

Komili ve Kipa ıslak mendil:  Her daim favorilerimden. 

Raen gül özlü tonik: Raen toniği sevdim ve yenisi açıldı bile:) Detaylı yazısını burada yazmıştım.

Sephora göz makyajı temizleyicisi: Bu ürünü sevdim diyebilirim. Ama elimde bir kaç temizleyici daha var ve onları bitirmek istiyorum. Belki tekrar alırım.

Avon roll-on: Kıyıda köşede kalmış ve unutulmuş, maalesef çöpü boyladı.

Splat diş macunu: Detaylı yazısını daha önce burada yazmıştım. Elimde bir tane daha var, ama tekrar alırım.

Colgale mini boy diş macunu: Mini boydu ve çantamda taşıyordum. Tekrar almam.

İxora Green Tea mini boy kolonya: Kolonyaları her zaman sevmişimdir. Ama bunu kullanamadan çantada açılıp dökülmüş :( Ama evde büyük boyu var:)

Nivea Q10 temizleme sütü: Güzel bir temizleme sütü ve tekrar tekrar alırım.

Selin greyfurt&narlı duş jeli: Kokusu, köpürmesi ve temizlemesi iyiydi. Elimdekiler bitince tekrar alabilirim. Detaylı yazısını daha önce burada yazmıştım.

Natural's Nude şampuan: Güzel bir şampuandı. Stoklarım bitince tekrar alırım.


Harmolance ayak ve topuk bakım kremi numunesi
Biotherm göz kremi
Prozinc şampuan
Colgate diş macunu

Bakalım mart ayında neler bitecek. Sevgiler...

1 yorum:

  1. naturals nude şampuanı bende denemek istiyorum cnm güzel yorumlar duydum bu şampuan hakkında

    YanıtlaSil