4 Eylül 2018 Salı

PROCSIN SUN LEKE KARŞITI SPF+50 GÜNEŞ KREMİ

Herkese merhaba:))
Her ne kadar eylül ayına girmiş olsak da güneş ve ışınları her mevsim bizlerle. Özellikle açık tenli, hassas ve çil oluşumuna müsait ciltlerin yaz kış demeden güneş kremlerini kullanmaları gerekmektedir. 
Bu sebeple geçen seneden beri kullanmakta olduğum PROCSİN LEKE KARŞITI KORUYUCU SPF 50+GÜNEŞ KREMİ'nden bahsetmek istiyorum.

Procsin face sun cream

Ürünün vaadleri;

 İçeriğinde bulunan UVA ve UVB özel filtreleri ile güvenli ve suya dayanıklı koruma sağlamaya yardımcıdır. Cilde nem kazandıran ve emilimini arttıran, yağlanma yapmayan, yağlı ve kuru ciltleri nötralize eden Aloe vera yaprağı özü içeriği ile tüm cilt tiplerinin kullanımına uygundur. Ayrıca Alpha Flavon içeren formülü ile güneş yanıklarının yanı sıra, güneşe bağlı alerji riskini minimuma indirerek erken cilt yaşlanmasına karşı güvenli ve suya dayanıklı koruma sağlamaya yardımcı olur.
Procsin face spf50+

Benim yorumlarıma gelecek olursak;

Öncelikle marka Türk firması:))

İlk başta da dediğim gibi ürünü geçen seneden beri yaz mevsiminde devamlı, kış mevsiminde de ara ara kullanıyorum. 

Krem formunda yoğun bir yapıya sahip, sürdüğümde beyaz bir tabaka oluşuyor fakat cilde hızla emildiği için bu tabaka nemlenmiş normal cilt rengine hemen dönüyor. 

Suya dayanıklı ve yağlandırma yapmadı. Ama kuru cilt tipine sahip birisiyim. Bunu belirtmek isterim.

Sürekli tazeleme ihtiyacı duymuyorum. Denize, havuza girip çıktığımda kremin etkisi yok olmuyor. Ama kurulandığım için krem gidiyor ve tabi ki krem sürmeye devam ediyorum:)

Lekelenme sorunum yok ama leke karşıtı krem kullanıyorsanız bu ürünü devamlı kullanmalısınız ki etkisi olsun.

Parlama konusuna gelirsek her güneş kremi gibi bir parlama olayı var  fakat yağlı bir görünüm oluşturmuyor. 

Güzel bir makyaj bazı olduğunu söyleyebilirim:)

Ürüm 150 ml. ve oldukça bereketli. Nohut büyüklüğünde ürün size yeterli olacaktır:) 

Procsin Leke Karşıtı Koruyucu Yüz Kremi’ni, kendi sitesi olan Procsin.com dan, Gratis, Watsons, Rossmann, Eve Shop, Trendyol, CosmoHome, Pino, parfümeri ve eczanelerde bulabilirsiniz.



Sevgiler...

İnstagram: Makyajli Kareler

Youtube: Makyajlıkareler

Facebook: Makyajli Kareler

8 yorum:

  1. yaz başından beri makyaj altı baz olarak kullanıyorum beyaz iz bırakmadığı ve parlamadığı için özellikle memnun kaldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyaj altı baz olarak hiç düşünmemiştim 🤔 seneye için denemeliyim teşekkürler canım🤗

      Sil
  2. Merhaba başarılarınız daim olsun güzel bir sayfanız var. ben de beklerim

    YanıtlaSil
  3. Bu yıl tanıştım bende, gerçekten başarılı çok sevdim.

    YanıtlaSil
  4. Tatilde hangi kremi kullanırsam kullanayım lekelenme oluyor bende malesef çünkü suyla çıkıyor yüzümden. Bu ürün suya dayanıklı mı acaba Çiğdem'cim? Ona göre, seneye tercih edebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suya dayanıklı çıktı canım. Hatta kız arkadaşımla birlikte kullandık o da yüzünde hep kullandı ve beğendi kremi 👍🤗

      Sil