25 Haziran 2018 Pazartesi

OTACI DEFNELİ VE ZEYTİNYAĞLI ŞAMPUAN

Merhabalar. Hayatımın belirli bir kısmında Otacı markasının şampuanlarını ara ara kullandım. Şimdi Otacı' nın kuru ve normal saçlar için arındırıcı özelliği olan "Zeytinyağlı Defneli Şampuanı"nı kullanıyorum.

OTACI

Bilindiği gibi defne antiseptik özelliğe sahip. Bu özelliği ile ciltte doğal bir koruma sağlıyor. 

İçeriğindeki saf zeytinyağı cildi besleyerek saçların yumuşak olmasını ve kolay taranmasını sağlıyor. Uygulama sonrasında saç kremine ihtiyaç duymuyorum.

Günlük kullanıma uygun bir ürün ama arındırıcı özelliğe sahip olduğu için ben haftada 2 kere kullanıyorum.

Güzel bir bitki aromalı kokuya sahip ki ben kokusunu sevdim.

Uygulama sonrasında saçlarımın arındığını ve kepek gibi bir sorunla karşılaşmadığımı söyleyebilirim.

Hayvanlar üzerinde test edilmemiş olması önemli bir konu.


Sls, parfüm, silikon içermiyor.

400ml. lik ambalajıyla satışa sunulmuş.

Genel olarak Otacı' nın ürünlerini sevdiğim gibi bu çeşidini de sevdiğimi söyleyebilirim.

Sevgiler...

İnstagram: Makyajli Kareler

Youtube: Makyajlıkareler

Facebook: Makyajli Kareler 

3 yorum:

  1. Otacı'nın bu şampuanını saçlarımın çok kuru olduğu bir dönem severek kullanmıştım, o zaman ambalajları farklıydı :)

    YanıtlaSil
  2. hindistan cevizli olanını severek kullanmıştım :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de limonlu ve zeytinyağlısını kullanmıştım ve beğenmiştim..

    YanıtlaSil