11 Aralık 2017 Pazartesi

DERMOSKİN BB KREM 5'İ BİR ARADA

Merhabalar. Sizlere sürekli kullandığım bir ürün olan Dermoskin 50+faktörlü BB kremden bahsetmek istiyorum.
Dermoskin 50 faktörlü BB Krem

Yaz - kış güneş faktörlü ürünleri kullanıyoruz değil mi? Peki BB kremlerde de bu etki olursa nasıl olur:)

İşte Dermoskin 5 in 1 bb krem, diğer bb kremlerden farklı olarak 50+ faktörlü güneş koruması, UVA ve UVB içermesi ön önemli özelliklerinden biri.

Dermoskin BB Krem

Dermokin 5 in 1 bb kremin özelliklerinden kısaca bahsetmek gerekirse; 

Paraben, sls, sles ve parfüm içermiyor.

Kapatıcı özelliği ile cilt tonunu güzel bir şekilde eşitliyor, yüzde ağırlık hissi oluşturmuyor.

Tüm cilt tipine uygun ve benim gibi hassas ciltlerde bile alerjik reaksiyona sebep olmadı.

Tek başına yada makyaj bazı olarak kullanılabilir. Bu bb kremi kullandıktan sonra fondöten kullanmaya gerek görmüyorum.

içeriğindeki nemlendirici etkisi sayesinde ürünü uygulamadan önce nemlendirici kullanmaya gerek kalmıyor. Cildi güzel bir şekilde nemlendiriyor.

Cildin nemli, aydınlık ve canlı bir görünüm kazandırıyor.

Spf 50 özelliği ile güneş ışınlarına karşı etkili:)

İçeriğindeki A,C ve E vitaminleri ile cildin canlı görünmesini sağlar.

Ürün 50 ml.lik ve pompa şeklinde şişeye sahip.

Dermoskin ürünlerini eczane ve dermokozmetik satan online mağazalardan satın alabilirsiniz.



Sevgiler...
İnstagram: Makyajli Kareler

Youtube: Makyajlıkareler

Facebook: Makyajli Kareler 

3 yorum:

  1. Merhabalar, ürünü araştırırken sizin sayfanıza denk geldim. Bu ürünü eczanede gözüme çarptığında anlık bir durumla almıştım. Yapısını çok beğendim özellikle nötr olup cildi canlandırması. Fakat bende sürdükten 1 saat içerisinde oksitlenme ve soyulma yaptı. Düzenli peeling yapan biriyim bunu beklemiyordum çok hafif nemlendirmiştim cildimi, bir de nemlendiricisiz kullandım gene aynı durum oluştu pul pul soyulup döküldü. Fondöten fırçası veya süngeri yada parmaklarımla uyguladım sonuç gene aynı. Siz nasıl kullanıyorsunuz? ürünün son kullanma tarihi 2019 bozulduğunu sanmıyorum. Herhangi bir tavsiyeniz olur mu acaba? Yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil