24 Kasım 2017 Cuma

NEUTROGENA DEEP MOİSTURE EKSPRES VÜCUT SPREYİ

Herkese merhaba. Bugün sizlere benim gibi duştan çıkınca vücudunu nemlendirmeye üşenenler için harika bir ürün olan "Neutrogena Deep Moisture Ekspres Vücut Spreyi" nden bahsedeceğim.

Neutrogena deep moisture ekspres vücut spreyi 
Yüzümüz ve ellerimiz gibi vücudumuzun da neme ihtiyacı var. Özellikle duştan sonra sağlıklı ve canlı bir cilt için nemlendirici kullanmak şart!

Ama yukarıda da belirttiğim gibi vücudunu nemlendirmeye üşenen insanlardan biriyim. Bazen zor geliyor bazen üşengeçlik çöküyor bazen de zaman problemim olabiliyor. 
Neutrogena ekspres vücut spreyi
Neutrogena sprey vücut spreyi cildine iyi bakmak isteyen ancak nemlendirme konusunda zaman problemi olan kişilerin gözdesi olacak süper bir ürün. 
Neutrogena sprey vücut spreyi

Detaylı yorumlarıma gelecek olursak;

Sprey formunda olmasıyla kolay bir şekilde geniş bir alana püskürterek uygulama yapılabiliyor. 

Şişenin açısı nasıl olursa olsun ürünü sıkabiliyorsunuz. Ayrıca şişesini ters tutsanız bile ürünü uygulayabiliyorsunuz.

Nemlendirmesi oldukça başarılı ki bu benim için oldukça iyi.

Yapısı süt kıvamında ve mis gibi kokuyor.

Islak ya da kuru cilt farketmeksizin anında ve kolayca emiliyor. 

Hafif yapısı sayesinde yapış yapış ve yağlı bir his kesinlikle oluşturmuyor.

48 saat nemlendirme özelliğine sahip bu ürün cilde rahatlık hissi vererek gün boyu cilde taze ve güzel bir yumuşaklık sağlıyor.

Özellikle benim gibi kuru ciltlere hitap eden bu pratik ürünü o kadar çok sevdim ki ikinci şişem bitmek üzere:)

Ürün 200 ml.lik deodorant şeklinde üretilmiş.

Fiyatı 25 TL civarı ve geniş satış alanına sahip. 

İçeriği:

Sevgiler...


İnstagram: Makyajli Kareler

Youtube: Makyajlıkareler

Facebook: Makyajli Kareler 

3 yorum:

  1. Ürünü sosyal medyada görmüştüm ama henüz denemedim, özellikleri güzelmiş, not aldım, ihtiyacım olduğunda deneyeceğim :)
    Blogu ziyaretin ve izlediğin için teşekkür ederim, ben de seni izliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka dene canım ürünü çok sevdim:) öpüyorum

      Sil
  2. ben bu spreyi beğendim çok kullanım kolaylığı süper.

    YanıtlaSil