14 Mart 2017 Salı

WET'N WİLD RUJLAR


Herkese merhaba.... Bugün sizlere MAC rujlara muadil olarak gösterilen Wet'n Wild markasının birkaç rujunu göstereceğim. 


Flesh - Cinnamon - Rose - Mocha
Bende ki renkler Mocha Licious, Rose Bud, Cinnamon  Spice ve In The Flesh
Wet'n Wild lipstick

Hemen yorumlarıma geçiyorum:

  • İlk ambalajlarından bahsedeyim. Ambalajları bence kötü, açar açmaz hemen kapağa bulaşıyor ve kapağın çantada çıkma olasılığı ve rujun her yere bulaşma ihtimali çok yüksek.
  • Yapısı her mat ruj gibi biraz kuru. Bu yüzden kullanmadan önce lip balm kullanmanızı tavsiye ederim.
  • Dudaklarınız kuru ve ölü deriler varsa ilk önce peeling yapmanızı tavsiye ederim. Yoksa dudak kusurları iyice ortaya çıkacaktır.
  • Kapatıcılık konusunda başarılı olduğunu söyleyebilirim.
  • Rujların yapıları mat ve pigmentasyonları gayet iyi. Hemen renklerini veriyorlar
  • Kalıcılık olarak başarılı buldum. Yeme- içmeyle bile kalıcılığı devam ediyor.
  • Fiyat / performans bakımından benden geçerli not aldı. Fiyatı çok iyi 9-10 TL gibi bir fiyata Gratis mağazalarında satışta.
Renk sıralaması olarak yukarıdan aşağı; 
Cinnamon, Flesh, Mocha ve Rose
Sevgiler...

İnstagram: Makyajli Kareler

Facebook: Makyajli Kareler

6 yorum:

  1. Olumsuz bir dizi özelliği olsa da ben bu rujları ve renklerini seviyorum :) Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Bu rujlardan bare it all rengi var bende. Yapıları bence de çok başarılı ancak, ambalajları yüzünden ikincisini satın almadım. Wet'n Wild biraz daha sağlam ambalajlar yapsa keşke... Bu arada rujun kapakta görünen kısmını bitirdiğinde bulaşma sorunu azalıyor, aklın olsun :) Güle güle kullan, sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. merhaba, fiyatlar çok uygun özellikle indirim zamanı tadından yenmez ama keşke biraz da ambalaja önem verseler bence o da çook önemli
    Sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  4. sand stormu oldukça seviyorum ben de :)

    YanıtlaSil
  5. Bende cok seviyorum rujlari. Ama ambalajları gerçekten cok kötü. Ama renk çeşitliliği, kaliciliklari sebebiyle aliyor kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  6. Renkleri harika gözüküyor. :)

    YanıtlaSil