16 Kasım 2016 Çarşamba

LERZAN KARADANLI 29 EKİM 2 YAŞINDA ETKİNLİĞİ SPONSORLARI

Merhabalar. Sevgili Lerzan' ın düzenlediği 29 Ekim etkinliğinde Kayseri' de kutlamıştık. Bütün günü sevgili arkadaşlarımla sohbet muhabbet eşliğinde birarada olmamız çok güzeldi. 
Etkinlikte bizleri yalnız bırakmayan değerli firmaların birbirinden güzel hediyeleri bizlerleydi. 

Wet'n Wild ürünlerini severek kullanan biriyim ve rujlara bayıldım. Teşekkürler Gratis.

Bioblas şampuanını daha önce severek kullanmıştım. Teşekkürler Biota59elements.

Mekan sponsorumuz Operon Cafe' ye ikramları ve güler yüzlü hizmetleri için çok teşekkürler. (resim Esra' dan alıntıdır.)

Lr ürünlerinden bazılarını denemiştim ve memnun kalmıştım. Teşekkürler Lr.
Lr parfümlerini denerken:)))

2017' ye sayılı günler kala bizlere özel 2017 yılı ajandasını hediye eden Saros Ajanda' ya çok teşekkür ederim.

Zarif ve el emeği göz nuru çini işi kolyem göz alıcı. Teşekkürler Kayra Yaren

İsmimize özel kokulu taşlarımız Hici Kokulu Taş tarafından el emeğiyle hazırlandı. Teşekkürler Hici Kokulu Taş...

Flormar' ın çıkarmış olduğu Satin Matte serisi bir harika. Teşekkürler Flormar:))

Tabia ürünlerini severek kullanıyorum. Özellikle unutkan ve dalgın biri olarak keten tohumu bana çok iyi gelecek. Teşekkürler Tabia

Yıpranma ve dökülme karşıtı olan bu serum oldukça işime yarayacak. Teşekkürler Hc Hair Care 

Tatlısever bir aileyiz. Kenton bizlere güzel bir paket hazırlamış ve mutfağımızla buluşmaya hazır. Teşekkürler Kenton....

Kitapsever ve kitapkurdu biri olarak sevgili Burcu Serra Şentekin' e çok ama çok teşekkür ederim.
Ayrıca kitap ayraçlarımız bir harika:) Gülümser Hanım' a çok teşekkür ederim. YAkın zamanda kendisine siparişlerim olacak:))

Mutfağımızın vazgeçilmezi Knorr' a hediyeleri için teşekkür ederim.

Bioderma ürünlerini kullanmayanımız yoktur. Oldukça nemsiz olan cildim için Hydrabio temizleme sütü tam benlik. Teşekkürler Dermokozmetika.

Yavaş uzayan saçlara sahip biri olarak Revox tam benlik:) Teşekkürler Revox

Pereja kolonyalarını daha önce severek kullanmıştım. Ürün çeşidini arttırmışlar ve bizlere bu güzellikleri göndermişler. Teşekkürler Pereja:)

Tadını sever bi Aspireseverim:)) Teşekkürler Aspire....

Blogger dostu Vissmate hediyeleriyle bizlerleydi. Teşekkürler Vissmate iyiki varsın...

Lilafix ürünlerini ilk kez deneyeceğim ve çok merak ediyorum. Teşekkürler Lilafix.

Bebak ürünleri evimin her daim vazgeçilmezi. Blogger dostu Bebak Acı Badem' e çok teşekkürler...

Erkek giyimin öncü markasından Pierre Cassi' ye çok teşekkürler....

İsimlerimizin yazılı olduğu kurabiyeler gerçekten harika. Emeği için Ala Butik Pasta'ya çok teşekkür ederim.

Zıyba parfümlerinin kokuları oldukça kalıcı ve hoş. Teşekkürler Odak Parfümeri:)

Etkinlik pastamız tadıyla görüntüsüyle muhteşemdi. Ellerine sağlık canım ve çok teşekkürler Ra Butik Pasta:))

Lesoleil şampuanı hem İstanbul' da hem de Tekirdağ'daki evimde severek kullanıyorum. Teşekkürler Lesoleil.

Emeğin ve güler yüzün için çok ama çok teşekkürler Lerzan'ım iyiki varsın. 
Ürünler hakkında detaylı yazılar gelecek. 
Herkese sevgiler.

1 yorum: