20 Temmuz 2015 Pazartesi

SERANEM VÜCUT BAKIM ŞAMPUANI

Merhabalar. Bugün sizlere Seranem Vücut Şampuanları ndan bahsetmek istedim.

Üründen önce ilk firma hakkında bilgi edinelim.

Ürün Türk firması olan Dermadolin tarafından üretilmektedir. Ürünlerimiz, “İyi Üretim Yeri” “Good Manufactoring Practices” GMP sertifikasının sahibi olup, ilaç üretim geleneği de olan fabrikamız tarafından üretilmektedirler. 1982 yılında KADOLİN kepeğe karşı saç bakım şampuanı ile yola çıktık. Yıllar içinde kepek sorununu ve kepek nasıl geçer gibi konularda araştırmalar yaptık. Konunun uzmanı dermatologlar ve formülün uzmanı olan Türk Henkel – Cognis – şimdilerde adı BASF olan dünya devi firmaların Ar-Ge desteğini gördük.

 2006 yılından itibaren de saç kepeği konusunun yanı sıra AB deki gelişmelere paralel olarak saç ve vücut nemlendiricisi konularına eğildik. Ülkemizin döviz kaybını gücümüz yettiğince önlemek için, ithallerden daha etkili ve kaliteli ürünler ürettik. CERADOLİN markası adı altında yüz, vücut, boyun bölgesi ve el nemlendiricisi olan krem ve losyonlarımız içerikleri itibariyle derinin kaybettiği nemi gerçekten geri verebilen ürünlerdir. Konu, bir gliserin ve/veya E vitamini içerikli krem sür, nemlenir gibi basit değildir. Dermadolin ürünlerinde derinin doğal yapısında bulunan nemlendiriciler vardır.
 SERANEM markası altında da nemlendirici saç bakım ürünleri, el bakım ürünleri ve kremleri üretmeye başladık. Daha pek çoğu da sırada…
Bizler, şu sloganla yetişen bir kuşağız: YERLİ MALI YURDUN MALI


Ürün hakkında şunları söyleyebilirim.

- Ürünün rengi ambalajı gibi lila. 

- Boyutu 200 ml. Ben duş jellerini bolca kullandığım için bana boyutu küçük geldi.

- Hipoalerjenik olup, paraben içermiyor ama SLS mevcut.

- Kremsi bir yapıya sahip. Vücudu derinlemesine temizliyor. 

- Kokusu çok hafif, kullandıktan sonra kokusu kalmıyor bile.

- Köpürme açısından bakarsak bol köpük beklemeyin. köpürmesi orta kıvamda. Bu duş alırken jellerin bol köpürmesini seviyorum.

- Nemlendirme bakımından benim gibi kuru cildiniz varsa yeterli gelmeyebilir. ben her halükarda vücut kremi kullandığımdan benim için sorun olmadı.

Seranem ve Dermadolin ile ilgili bilgilere buradan ulaşabilirsiniz.

Ayrıca ürünü eczanelerde ve online satış sitelerinde bulabilirsiniz.

Sevgiler...

1 yorum: