16 Kasım 2014 Pazar

YAPMIŞ OLDUĞUM ÇEŞİTLİ GÖZ MAKYAJLARIM

Merhabalar herkese. Biliyorsunuz göz makyajını çok seviyorum. Bazen üşenip sade yaptığımda oluyor ama koyu renkleri de es geçmiyorum. 

Sizlere geçen haftadan beri yapmış olduğum göz makyajlarını göstermek istiyorum.

Gözlerim küçük olduğu için göz altına siyah sürmemeye çalışıyorum. Göz altında en çok turkuaz rengini çok seviyorum. Bu göz makyajı da onlardan biri...


Burada da çift eyeliner uyguladım. Başarılı oldum mu emin değilim:)


Burada da siyahla gölgelendirilmiş bronz  ve lacivert uyguladım.

Aşağıdaki makyajımda da bu ürünleri kullandım.

Comfort Zone paleti şimdiye kadar almadığıma çok pişmanım. En alttaki farı göz kapağına sürüp pembe renkle gölgelendirme yaptım. 


Herkese iyi tatiller....

4 yorum:

  1. Hepsi çok güzel olmuş, eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. O değil de, blog tasarımına bayıldım canım, harika olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. En sonuncusu favorimm eline sağlık ;)

    YanıtlaSil
  4. Blog tasarımına bayıldım. Güle güle kullan!
    Renkli göz makyajların ayrı güzel. İyi cesaret, ben hep sadesinden gidiyorum :)

    YanıtlaSil