26 Mayıs 2014 Pazartesi

ÜRÜN İNCELEMESİ; ESSENCE LİKE A DAY İN A CANDY SHOP PARFÜM


Merhabalar. Sizlere çantamda devamlı olarak taşıyıp kullandığım parfümümden bahsetmek istiyorum.

Essence bu parfüm için çiçeksi, taze ve duyguları harekete geçiren bu parfüm, gününü bir şeker dükkanında geçirmenin hayalini kuranlar için ideal olduğunu belirtmiş.


İçeriğinde;

üst nota: şeftali, orkide

orta nota:  leylak, güneş çiçeği, yasemin taç yaprakları

alt nota:  vanilya, çin baklası ve hafif misk.

  • Bu parfüm bence çiçeksi kokudan daha çok çiçeksi-şekerli bir karışım. Güzel ve baymayan bir kokusu var.
  •  Şişesi ve kutusu benim hoşuma gitti:)
  • Ucuz olması da artı avantaj tabi.
  • Bendeki 10 ml.lik çanta boyu. Çanta boyununda olması sebebiyle her an tazelemek ihtiyacı hissettiğimde çantamda bulunuyor.
  • Kalıcılık bakımından gün içinde bir kere tazelemek gereği duyuyorum.

10 yorum:

  1. bende cok beğendim bu parfumu gulegule kullan canım:)

    YanıtlaSil
  2. Geçenler de hepsini kokladım bu bana fazla şekerli geldi ama genel olarak hepsinin hoş kokusu var beğenilmeyecek kokular değil :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cnm ama sonradan vanilya ağırlıklı olarak kalıyor. Saol canım:)

      Sil
  3. Ben de Girl's Nigth Out'u kullanıyorum. Yorumlarım da şurada: http://bakimsalseyler.blogspot.com.tr/2014/02/essence-like-girls-night-out-edt.html Onu alırken bu kokuya da bakıp kararsız kalmıştım. İkisi de güzel. Yalnız 10 ml.likleri pratik olsa da 50 ml.lik'e göre biraz pahalı kaçıyor. Keşke küçük boylar da indirime girse.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ona da bakiyim cnm merak ettim :) evet keşke küçük boylarida girse indirime

      Sil
  4. Kalıcılığı çok iyi değil ama kokusuna bayılıyorum bu parfümün :)

    YanıtlaSil
  5. Mgrenim olduğu için ağır kokuları kullanamıyorum ama bu sanki sevebileceğim bir şey gibi geldi. En yakın zamanda deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  6. Ben hiç bir yerde candy olanını bulamıyorum. Lütfen yardım nerede bulabilirim?

    YanıtlaSil
  7. Candy arıyorum essence yardım lütfen. Hiç bir yerde bulamıyorum :(((

    YanıtlaSil