28 Şubat 2014 Cuma

NİVEA Q10 PLUS ANTİ-WRINKLE SERUM

Merhabalar. Malum artık 30 yaşında oldum ve yaş ilerledikçe cildimiz dış etkenlere daha fazla maruz kalıyor. Bu sebeple sizlere yaşlanma karşıtı bir serumdan bahsetmek istiyorum.
Nivea Q10 Plus Anti-Wrinkle Serum

Tam net gözükmese de içeriği bu şekilde:
İlk başta Nivea bakalım bu ürün hakkında neler demiş:
Q10 ve Kreatin cildin doğal yapısında bulunan güçlü aktif içeriklerdir. Yaş ilerledikçe ciltteki seviyeleri azalır. Bunun sonucunda cilt, erken yaşlanmanın ana sebeplerinden biri olan dış etkenlere daha fazla maruz kalır.
NIVEA VISAGE Q10 plus serisi cildin doğal aktifleri Q10 ve Kreatin içeren güçlü formülüyle kırışıklara karşı etkili bir şekilde savaşır.

NASIL ETKİ EDER

Hyaluronik Asit içeren hafif yapısıyla:
  • Cilt dokusunu anında düzeltir, ipeksi bir his verir ve cildi dolgunlaştırır
  • Kırışıkları gözle görülür derece azaltır
  • Cildin doğal Q10 ve Kreatin seviyesini artırır
  • NIVEA Q10 plus Kırışık Karşıtı Gündüz Kremi için cildi mükemmel bir şekilde hazırlar

Ürünün pompalı bir ambalajı var. Bu şekilde hem hijyenik hem de daha kullanışlı.

Ürün gram olarak 30 ml'lik.

Nemlendirme açısından cildi gerçekten iyi nemlendiriyor.

Yapısı aşırı yoğun değil.

Benim cildim oldukça hassastır. Bu serum bende herhangi bir reaksiyona sebep olmadı. Bu yüzden bu ürünü sevdim.

Ürünü yüzünü temizleyip tonikledikten sonra yatmadan önce göz çevresi hariç tüm yüzüme sürüyorum. Bana 1 pompa yetiyor.

Serumu daha önce yine Nivea' nın soya özlü olan serisinden almış fakat bende tahrişe sebep olduğu için ürünü iade etmiştim. Nivea firması da bana bu ürünü gönderdi. Bu sebeple fiyatını belirtemiyorum. Ama 35 TL civarı olması lazım.

Sevgiler.... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder