10 Ağustos 2013 Cumartesi

THE BALM PLUMP YOUR PUCKER LİP GLOSS- PİNK MY LEMONATE

 
Herkese merhaba. Sizlere bu yaz severek kullandığım bir parlatıcıdan bahsetmek istiyorum.  Bu ürünü kadınlar günü indiriminden almış ve yaz aylarına gelene kadar sadece birkaç kere kullanmıştım.
 
 
- Pembenin her tonunu seven biri olarak çok güzel bir pembe:)
 
- İnsanların dudak renkleri farklı olduğu için herkeste farklı durabilir. Benim dudaklarım biraz koyu pembeye yakın o yüzden bende doğal duruyor.
 
- Glossun dudaklara dolgunluk verdiği vaat ediliyor ama bence dolgunluk verdiği yok. Mentollü olduğu için dudaklarda karıncalanma, yanma gibi bir his oluştuğu için dolgunmuş gibi hissediyorsunuz ama bence değil. Bu benim için eksi bir özellik değil. Ayrıca ben parlatıcıların normal rujlara göre biraz dolgun gösterdiklerini düşünüyorum.
 
- Dudakta katman gibi değil, yapısı doğal duruyor. Ayrıca rengini de veriyor.
 
- Dağılma, yayılma gibi bir özelliği yok ve yapış yapış bir yapıda değil. Benim için artı bir özellik:)
 
- Kokusu bence çok güzel, limonlu bir kokusu var. Limonata geliyor aklıma:)))
 
- Dudakları kurutma gibi bir özelliği yok.
 
- Parlaklığı bence iyi. Bazı parlatcılar Dudaklarda ben buradayım diye bağırıyor sinir oluyorum. Bu gloss asla öyle değil.
 
- Eksi özellik olarak fırçaya yeterince ürün gelmiyor ve fırçayı daldırıp duruyorsunuz.
 
- Kalıcılık olarak 1-2 saat dayanıyor ve sürekli tazelemek gerekiyor.
 
- Fiyat olarak tam hatırlamıyorum ne kadara aldığımı ama %50 indirimde almıştım.
 
 
 
Elimdeki ve gün ışığındaki duruşları aşağıdaki gibi:)
 
 
Ben yaz aylarında kullanmayı sevdiğim için bu glossu beğendim. İndirim zamanında uygun fiyata alınabilir.
  



8 yorum:

  1. bu aralar the balmın glossları çok konuşuluyor benim de hoşuma gitmeye başladı. Rengide çok güzel ben de pembe aşığı biriyim, güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. Ben de çok seviyorum bunu canım güle güle kullan sende:)

    YanıtlaSil
  3. Bir dahaki indirimde mıncıklanacak ürünler listesine eklendi :)

    YanıtlaSil
  4. cok güzel görünüyo güle güle kullan:)

    http://beautybysyln.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. gloss insanı olmasam da sanırım bunu deneyeceğim likit ruj gibi galiba kendileri :)

    YanıtlaSil