6 Ekim 2020 Salı

OZONLABS BELLATRİX BENTONİT İÇERİKLİ GÜNEŞ LOSYONU



Herkese merhaba. 
Her ne kadar Ekim ayına girmiş olsak da güneş ve ışınları her mevsim bizlerle. Özellikle açık tenli, hassas ve çil oluşumuna müsait ciltlerin yaz kış demeden güneş kremlerini kullanmaları gerekmektedir. 

Bu sebeple kullanmaya başladığım olduğum OZONLABS BELLATRİX BENTONİT İÇERİKLİ GÜNEŞ LOSYONU'ndan sizlere bahsetmek istiyorum.

Bentonit kili nedir? 

Bir tür volkanik kil olan bentonit kil, içeriğindeki elektromanyetik negatif yük sayesinde bakteriyel ve toksik maddeleri güçlü bir şekilde tutarak vücut dışına atma özelliği bulunan ve bu özelliği sayesinde detoks için kullanılabilen bir kil türüdür.

Ozonlabs Bellonit içerikli Bellatrix Güneş Losyonu, güneşin zararlı ışınlarına karşı cildi korumaya yardımcı olur.

İçeriğinde bulunan hindistan cevizi yağı, aloe vera özü, Shea Butter, bentonit ve susam yağı ile zenginleştirilmiş formülüyle yüz ve vücut kullanımına uygundur.

Cilde zarar vermeden bronzlaşma sağlayarak erken cilt yaşlanmasına karşı cildi hem koruyor hem de cilde parlaklık ve nem sağlıyor.


Ozonlabs Bentonit içerikli güneş losyonu 125 ml lik kapaklı ambalajı ile hem yüzünüz hem de vücudunuz için uzun bir süre yeterli gelecektir.

Ürün ince yapısı sayesinde cilt tarafından kolayca emiliyor. 

Beyaz kalıntı bırakmıyor ve parlak bir bitişi var. 

Ozonlabs güneş losyonunun hafif bir kokusu olduğunu söyleyebilirim, beni rahatsız etmedi.

Yüz içinde kullanıldığı için tatillerde ekstra ürün götürmeye gerek de kalmıyor ki bu benim için iyi bir avantaj.Tek ürün, çift faktör:))

Hassas olan cildimde herhangi bir reaksiyona yol açmaması benim için önemli faktörlerden biri oldu.

Tüm cilt tiplerinin rahatlıkla kullanabileceği bir güneş losyonu olduğunu söyleyebilirim. 


Ozonlabs ürünlerini ozonlabs.com sitesinden inceleyebilir ve satın alabilirsiniz:))

Lerzan Karadanlı 29 Ekim etkinliği sponsorumuz Ozonlabs ve Balasu Hanım'a çok teşekkür ederim.

Sevgiler...

İnstagram: Makyajli Kareler
Facebook: Makyajli Kareler


8 yorum:

  1. Nemlendirmesi çok güzel gerçekten:)

    YanıtlaSil
  2. güzel bir ürün kokusu ne kadar iyi olmasa da işlevini sevdim ben

    YanıtlaSil
  3. Bentonit kili çok duymaya başladım son zamanlarda. Güneş kremindeki etkisini de denemek lazım ..

    YanıtlaSil
  4. bende yeni kullanmaya başladım kokusunu ilk başta biraz yadırgadım ama etkileri için değer bence

    YanıtlaSil
  5. Ne guzel anlatmışsınız bende kullanacağım

    YanıtlaSil
  6. Etkileri çok güzel, içeriği temiz 💝

    YanıtlaSil