22 Şubat 2016 Pazartesi

SON ZAMANDA BİTENLER

 

Merhabalar. Ne zamandır bitirdiğim ürünleri paylaşmıyordum. Bayağı birikmiş:)
Bu kozmetikler niye hiç bitmiyor acaba? Bitse de yenilerine yer açılsa;)

 
Neyse neler bitirmişim hadi bakalım;
 

Seranem Saç Bakım Şampuanı: Kokusu benim hoşuma gitmedi. Ama paraben ve koruyucu olmaması yönünden, temizlemesi yönünden iyi.

Seranem Vücut Bakım Şampuanı: Yazısına buradan ulaşabilirsiniz.

Duru Lilyum Özlü Duş Jeli: Kokusu harika, Temizlemesi ve köpürmesi gayet iyi. Tekrar alırım.

Colgate Plax Sensitive Ağız Bakım Suyu: Ağız bakımı önemlidir:) O yüzden her daim alırım.

Bioblas Boyalı saçlar için Saç Dökülmesine Karşı Şampuan: Elimdeki şampuanlar bitince tekrar alabilirim.

İpana ve Advance White Diş Macunu: Diş doktorum başka marka önerdiği için bir müddet almayacağım.

 
Dove İnvisible Dry Deodorant: Siyah kıyafetler için özel olarak üretilen bu deodorant gerçekten iz bırakmıyor. Tabi kıyafetlerimi giydikten sonra kullanıyorum;)  Tekrar alırım...

Rexora Linen Ultra Dry roll-on deodorant: Niye bilmiyorum ama bu serisini almam bir daha. Ama diğer serilerini alırım:)

Oriflame So Fever parfüm: Koku tanımlamasını yapamıyorum ama hoş bir kokusu var. Kalıcılık yönünden orta seviyede. Belki tekrar alırım, emin değilim.

Nude By Rihanna parfüm: Kokusu güzel ama kalıcılık orta karar. Tam boyunu almam o yüzden.

Cyrene Yüz ve Makyaj Temizleme Suyu: Bence çok çok iyi, yedeği açıldı bile:) Yazısını buradan okuyabilirsiniz.

Avon Glimmerstick göz kalemi: Bu rengi tekrar tekrar alırım.

Dermokil El Kremi: Çalıştığım ortamdan dolayı aşırı kuruyan ellerime her daim krem şart.

Fresh'n Soft Anti-Aging Effect makyaj Temizleme Mendili: Sürekli elimin altında bulunan bu mendili seviyorum.

Kipa ıslak mendiller: Favorim:))

Cosmed Anti selülit serum: Sporla birlikte etkisi iyi:)

Bakalım bir sonraki ay neler bitecek ama lütfen kozmetikte olsun artık:)
Sevgiler...



2 yorum: