17 Şubat 2016 Çarşamba

ESSENCE KAJAL GÖZ KALEMLERİ

Merhabalar. Bugün sizlere "Essence Kajal göz kalemleri"nden bahsetmek istiyorum. Kalemlerim "08Teddy" ve "26 Beach Bum" renklerinde.


Gelelim yorumlarıma;
  • Kapaklarının sağlam olduğunu belirtmek isterim. 
  • Yumuşak ve yağlı bir yapıya sahip.
  • 08 Teddy' nin rengi bronzluk içeriyor. kahverengi ama güzel bir tona sahip. Bu rengi genellikle eyeliner olarak kullanıyorum. Çünkü yapı olarak da çok uygun. Ayrıca bu renk biraz metalik ve sedeflik barındırıyor belirtmek isterim.
  • 26 Beach Bum rengi hafif metalik içeriyor ama güzel bir mavi ton olduğunu söylemek isterim. Bu rengi hem üst hem de alt kirpik diplerine uyguluyorum.
  • Her iki kalemi de belirttiğim gibi eyeliner olarak kullanabiliyorum. Ama mavi rengi alt kirpik diplerinde daha çok kullanıyorum.
  • Teddy rengini uygularken göz kapağıma baz sürüyorum. Çünkü göz kapaklarım yağlı bir yapıya sahip ve dağılma yapabiliyor.
  • Her iki kalemde tek seferde rengini veriyor.
  • Bazı kalemler gözümde batma ve sulanma yapabiliyor ama Essence markasında böyle bir sorunla karşılaşmadım.
  • Fiyatı oldukça uygun. Tam hatırlamıyorum fiyatlarını ama 3-5 TL arası olması lazım.
Elimde ve uygulamada renk duruşları bu şekilde;
 
 
Sevgiler...

3 yorum:

  1. Essence in Kalemlerini çok beğeniyorum sanada çok yakismis cnm:)

    YanıtlaSil
  2. 08 Teddy'i çok beğendimmm o_O

    Gözlerine ikisi de çok yakışmış canım :)

    YanıtlaSil
  3. essence göz kalemlerinin çok azını denedim ama dudak kalemlerinden çok memnunum :)

    YanıtlaSil