18 Haziran 2014 Çarşamba

OTACI BİTKİ ÖZLÜ LİMONLU-ZEYTİNYAĞLI ŞAMPUAN

Merhabalar. Bugünkü konuğumuz sevgili Esra' nın düzenlemiş olduğu etkinlikte sponsorumuz olan Otacı firması tarafından hediye edilen Otacı Bitki özlü şampuan serisinden Limonlu-Zeytinyağlı parlaklık verici şampuan.
Saçlarımı devamlı aynı şampuanlarla yıkamıyorum. Bir süre sonra çok çabuk yağlanmaya başlıyor ki dökülmesini es geçiyorum. 

Benim saçlarım röfleli, ince telli ve çabuk yağlanıp hacimsiz olan bir saç tipim var. 

Hamileliğimden beri saçlarım için doğal ürünlere yöneldim. Bu oğlumda da devam ediyor:)) 
Otacı bilindiği gibi bitkisel, hayvanlar üzerinde test edilmeyip, SLES, SLS, Sülfer, boyar madde ve renklendirici içermeyen içeriği var. 
 

İçeriğindeki zeytinyağı saça bakım yaptığı için şampuanla saçımı yıkadıktan sonra saç kremi kullanmama bile gerek kalmıyor, kolayca taranıp yumuşacık oluyor.

Ürünün kapağını açar açmaz kokusuyla beni mest etti. Muhteşem bir limon kokusu var, insanı rahatlatıyor desem yeridir. 

Rengi hafif sarımtrak ve köpürmesi doğal içerikli olduğu için fazla değil.

Ürün 400 ml ve fiyatı 14,50 TL.

Otacı ailesine çok teşekkür ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder