17 Ağustos 2016 Çarşamba

DURU LOTUS ÇİÇEĞİ ÖZLÜ PARFUME DUŞ JELİ

Merhabalar. Bu hafta sizlere Duru Parfüme duş jelinden bahsedeceğim.
Malum yaz mevsimindeyiz ve havalar sıcak. Bu sebeple sık sık duş alıyoruz. Duş jelleri de kurtarıcımız olup, banyonun keyifli hale gelmesini sağlıyor.

Daha önce Duru'nun Gourmet serisini kullanmış ve çok sevmiştim. Reyonda gezerken Parfume serisi dikkatimi çekti ve hemen kokularına bakıp "Lotus Çiçeği" serisini hemen sepete attım.


Ürün 250 ve 500 ml olmak üzere piyasaya sürülmüş.

Çeşitleri; Gül, zambak, orkide, bambu yaprağı, lotus çiçeği ve pasifik okyanusu mineralli.

Duş jellerinde özellikle kokusuna çok önem veririm ve bunun kokusunu gerçekten sevdim. kokusu banyoyu sarıyor ve banyo sonrasında da devam ediyor. Bu özelliği de dikkatimi çekti ve benim için artı puan demek oldu.

Köpürmesi gerçekten çok iyi, az miktar köpürmesi için yeterli oluyor.

Cildi kurutmuyor, nemlendirmesi yeterli ve cildimde herhangi bir alerjik reaksiyona sebep olmadı.

Fiyat olarak gayet uygun.

Ben bu ürünü çok sevdim ve diğer çeşitlerini de mutlaka alacağım;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder